Uitleg over audiofind gevraagd!!

Status
Niet open voor verdere reacties.

meloen82

Gebruiker
Lid geworden
14 mei 2001
Hallo allemaal,

Gisteren kwam ik langsgesurfd bij de zoekmachine www.audiofind.com. Ik snapte alleen niet hoe je die bestandjes kunt downloaden en heb de documentatie die erbij zat gelezen. Ik heb gesnapt dat audiofind.com een soort newsgroup is en dat je een programma als Xnews of Grabit nodig hebt om toegang te krijgen tot deze bestanden. Ik heb Grabbit gedownload maar werd er niet veel wijzer van omdat ik geen verbinding kreeg. Meteen als je m'n start moet je servergegevens invullen en ik snap niet welke gegevens precies. Ik heb ook gelezen dat je allerlei gegevens in moet vullen van je provider (bij mij dus @home) en outlook ofzo. Ik ben opzoek naar iemand die mij duidelijk kan uitleggen hoe newsgroepen als audiofind werken en wat voor software ik er het beste voor kan gebruiken.

Als het me dan uiteindelijk is gelukt om verbinding te krijgen wil ik nog graag weten hoe je de bestandjes uiteindelijk als mp3 op je pc krijgt.

Alvast bedankt!!

Groetjes Milou

Ps; ik heb al op heel veel sites gekeken voor uitleg (ook hier) maar snap het nog steeds niet echt. Helaas is mijn engels ook niet al te best dus engelstalige uitleg is ook niet handig.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan