geachte ik ben een student informatica en zou grg wat meer weten over servernetwerken
vraag 1:
, wat met welke snelheid haalt computer A bestanden van de bestandsserver aan 300kbs wat de switch is of aan 54kbs wat de router geeft
vraag 2:
, is dit mogelijk een bestandsserver utp aan een pc en die utp aan een switch en is dit sneller dan foto 1
vraag 3:
, een pc-server wat is dat eigenlijk; een gewone pc met meer opslagruimte waar windows server is op geinstalleerd en 1 of meerdere prossessoren opgebouwt gelijk op de foto ? en is dit beter dan bestandsserver
vraag 4: mijn leerkracht heeft een server waar hij 2 i7's in heeft steken nu vraag ik mij af wat voor iets is dat is dat een pc server of wat voor server is dit (dit kan hij gekregen hebben van een bedrijf)
alvast bedank het zou super zijn als iemand mij uit mijn onwetendheid kan helpen
vraag 1:

vraag 2:

vraag 3:

vraag 4: mijn leerkracht heeft een server waar hij 2 i7's in heeft steken nu vraag ik mij af wat voor iets is dat is dat een pc server of wat voor server is dit (dit kan hij gekregen hebben van een bedrijf)
alvast bedank het zou super zijn als iemand mij uit mijn onwetendheid kan helpen
Laatst bewerkt: