uitlijnen

Status
Niet open voor verdere reacties.

snelsnel

Gebruiker
Lid geworden
12 mei 2003
Hallo,
Ik heb een website gemaakt met Frontpage en heb hierbij een thema gebruikt, waarbij de opmaak van de ene pagina steeds in de anderen voortgezet wordt. Nu zie ik op de bijenpagina dat de marge tussen tekst en navigatiebalken links veel smaller is dan dan op de andere pagina 's. Ik kom er niet uit hoe ik dit kan herstellen, wie weet het?
Alvast bedankt,
snelsnel.
Honing van JL Brand

Nou Guus,
Op mijn scherm zie ik toch echt een fors verschil tussen de marge op de bijenpagina en de marge op bv de honingpagina. Let wel: tussen de navigatieknoppen links en de tekst op de pagina. Dit scheel al gauw een centimeter.
Groeten,
snelsnel.

Ik had mijn beeldscherm op een resolutie van 1024 x 768 staan. Dan is er niets aan de hand.
Maar als ik hem op 800 x 600 zet, zie ik het ook.

En omdat het enige verschil met die andere pagina's de drie links zijn die in beeld schuiven, denk ik dat het daaraan ligt.

Maak daar eens gewone stilstaande links van en kijk of het probleem dan is opgelost. Je site wordt er bovendien consistenter door. Ik bedoel daarmee dat dit effect op de andere pagina's ook niet gebruikt wordt.

Bovendien gaat zo'n effect vaak irriteren als je meerdere keren op die pagina terechtkomt.

Guus.

Hoi Guus,
Ik heb het opgelost. Het bleek een tabel te zijn op de pagina. Bij het alinea voor alinea kopiëren van de pagina naar een andere pagina kwam het probleem pas bij de tabel weer tevoorschijn. Tabel verwijderd, probleem opgelost. De fly-ins zijn eigenlijk de enige speeltje op de site die volgens mij verder het toonbeeld van rust is.
Ik heb wel een volgens probleem maar daar maak ik een nieuwe vraag van.
Bedankt voor het meedenken.
snelsnel.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan