Uitlog functie, header werkt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

kevin_ingen

Gebruiker
Lid geworden
4 jan 2003
Ik heb een authenticatie gedeelte binnen een applicatie van mij.
gegeven de voglende code:
PHP:
include("inc_logged_in.php");

try{
	session_unset();
}
catch(Exception $ex){
	echo($ex."");
}
header("Location:login.php");

het probleem is dat hij wel mijn sessie unset maar niet naar login.php gaat. Hij blijft dus hierop staan. Ververs ik de pagina of klik ik op een menu item dan wordt er controle uitgevoerd en gaat hij wel naar index.php.

kan iemand mij uitleggen wat ik fout doe:

PHP:
header("Location: login.php");
Spatie na 'Location:' :)

Overigens is dat try catch statement vrij overbodig, die functie heb ik persoonlijk nog nooit zien falen.

nee , nou ik was bang datie niet voorbij me unset() kwam dus ik dacht dan probeer ik het even op deze manier.

Bedankt weer!

het uiteindelijke probleem zat hem in dat de headers al verzonden waren maar dit kreeg geen fout hiervan te zien bij mijn provider. op een andere server thuis getest en toen kreeg ik wel de fout eruit.:D

Geplaatst door kevin_ingen
het uiteindelijke probleem zat hem in dat de headers al verzonden waren maar dit kreeg geen fout hiervan te zien bij mijn provider. op een andere server thuis getest en toen kreeg ik wel de fout eruit.:D
omg :8-0:, een server die geen notices vertoont is nog net acceptabel, maar warnings die compleet genegeerd worden is gewoon ernstig :confused:

Je kan dit trouwens wel voorkomen door error_reporting( E_ALL te gebruiken, eventueel i.c.m. een eigen errorhandler, gedefinieerd met set_error_handler() :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan