hamet
Gebruiker
- Lid geworden
- 18 sep 2002
- Berichten
- 153
Ik heb een vreemd probleem:
In een Exchange-omgeving is er met 1 account iets vreemds. Als je een vergaderverzoek doet dan krijgt hij geen e-mail met de vraag of hij het wil accepteren, maar wordt de afspraak automatisch in zijn agenda gezet...om er na een aantal seconden weer uit te verdwijnen!
De optie "Automatisch vergaderverzoeken accepteren en annuleringen verwerken" staat niet aan.
De afzender krijgt hier in het geheel geen bericht over.
Heeft iemand een idee?
In een Exchange-omgeving is er met 1 account iets vreemds. Als je een vergaderverzoek doet dan krijgt hij geen e-mail met de vraag of hij het wil accepteren, maar wordt de afspraak automatisch in zijn agenda gezet...om er na een aantal seconden weer uit te verdwijnen!
De optie "Automatisch vergaderverzoeken accepteren en annuleringen verwerken" staat niet aan.
De afzender krijgt hier in het geheel geen bericht over.
Heeft iemand een idee?