uitnodiging prive berichten

Status
Niet open voor verdere reacties.

Rud06

Gebruiker
Lid geworden
22 aug 2008
Hallo

onlangs heb ik een berichtje ontvangen van windows live, dat iemand mij een prive bericht heeft gestuurd. heb heb het berichtje gelezen en verwijdert. maar toch elke keer als ik me aanmeld bij msn,krijg ik een melding boven in de balk van windows live messenger: je hebt 1 uitnodiging,die blijven komen. ik heb zelf msn helemaal verwijdert en opnieuw geïnstalleerd, maar ik raak dat melding niet kwijt blijft steeds terug komen.hoe kan ik dit oplossen? ik heb windows XP en gebruikt windows live messenger (de nieuwste versie)

kan je er misschien even een screenshot van maken? (print screen knop op je toetsenbord)

rechter op je toetsenbord zit een numeriek toetsenbord
daar ergens in de buurt zit een knop dat heet print screen of

geen oplossing

hoi
ik ben met de muisknop op het betreffende balk(bericht) gaan staan, ik heb meerdere malen op de print screen gedrukt, maar help niks. als ik me aanmeld komt de uitnodiging weer terug

rechter op je toetsenbord zit een numeriek toetsenbord
daar ergens in de buurt zit een knop dat heet print screen of

ja sorry mijn fout, soms ga ik er automatish vanuit dat de meeste mensen hier wel weten wat je met een print screen knop moet doen, maar je zei al je ben niet zo bekent hier in.

nah ik zal je even wat leren.

hiervoor heb je even wat nodig
dat is paint (staat op je pc, anders hier klikken)

druk op de knop 'print screen' op je toetsenbord en ga naar het programma paint.
druk daar tegelijk op de toetsen ctrl + v op je toetsenbord of rechter muisklik en kiesen voor plakken (paste als je engels heb) druk op je toetsenbord op de toetsen ctrl + s en sla hem op en upload hem naar hier.en plak de link hier

is er niemand hier die hier een tut voor heeft?

Laatst bewerkt:
Zal TS ff helpen. Ik heb hetzelfde probleem namelijk. Als het goed is ziet Rud06 dit berichtje (zie bijlage) en is met geen mogelijkheid weg te krijgen.

Groet,
Rnie

Bijlagen

• MSN uitnodiging.jpg
    MSN uitnodiging.jpg
    15,7 KB · Weergaven: 86
dat is een latertje...
afijn msn opnieuw installen helpt niet?

Zag geen reactie meer en vraag stond nog op "niet opgelost" en wou ff behulpzaam zijn. :)Maar dat heb ik nog niet gedaan. Het staat er al zo lang dat het me amper meer irriteert maar zag vraag voorbij komen en was bekend probleem.
Edit: zie dat vraag wel op opgelost staat:confused:.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan