Uitpak problemen Rar bestanden

Status
Niet open voor verdere reacties.

ToMMoH

Gebruiker
Lid geworden
26 nov 2008
hallo,

Ik heb verschillende dingen gedownload via Alt.binz met nzb's van NZBindex.nl, maar alle bestanden (6 verschillende) zijn volgens winrar en andere uitpak programma's beschadigd.
Als ik een Rar bestand uit wil pakken krijg ik met Winrar de foutmelding "Kop van het bestand "???" is onherstelbaar" en "(bestandnaam) is beschadigd.
Ik begrijp er helemaal niks meer van want ik heb al verschillende dingen gedownload en allemaal hebben ze hetzelfde probleem.

Kan iemand mij alsjeblieft helpen want ik wordt er best wel gek van want zo download ik allemaal dingen voor niks.

M.v.g. Tom

als het goed is heb je het dan gedownload via usenet.
vaak (bijna altijd) zitten er par(2) bestanden bij, daarmee kun je het repareren.
daar heb je het programma quickpar voor nodig.

Ik heb het programma quickpar al gedownload en de bestanden proberen te repareren maar als quickpar bezig is staat er steeds dat de bestanden incompleet zijn en nog blocks te kort komen ofzo.. Dus hij repareert ze niet.

Ik heb nu zelf Par2 bestanden aangemaakt dus hij heeft nu wel genoeg blocks en er staat dat is de bestanden ook heeft gerepareert... maar zodra ik een rar bestand open krijg ik meteen een melding met Kop van het bestand "???" is onherstelbaar.
Ik kan hem ook niet uitpakken want dan krijg ik meteen die foutmelding nog een keer.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan