Uitpakken van bestand

• Onderwerp starter Onderwerp starter ravo
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

ravo

Gebruiker
Lid geworden
16 apr 2008
hallo,

ik heb een film gedownloade en die is in 8 parts verdeeld.
ik heb geprobeerd die uit te pakken met winrar, winzip, powerarchiver en bitzipper maar ik kan de bestand niet uitpakken.

weet iemand nog een andere programma waarmee ik het bestand kan uitpakken?

slatph.xvid-dvdrip-www.softarchive.net.avi.001
dit is de naam van de bestand.

alvast bedankt,

Gr RaVo

Zou gewoon uit te pakken moeten zijn met winrar. Waarbij je4 alleen het eerste bestand hoeft aan te klikken. De overige bestanden worden daarna vanzelf uitgepakt en weer omgezet in een geheel.

ja klopt dat zou eigenlijk moeten maar het lukt niet.
ik heb het geprobeerd zipbestand van te maken en daarna weer uit te pakken maar is ook niet gelukt.

Bijlagen

• naamloos.JPG
    naamloos.JPG
    34,5 KB · Weergaven: 33
Laatst bewerkt:
Krijg je nog foutmeldingen?

Heb je alles wel compleet binnen?

nee ik krijg geen foutmelding en is compleet binnen.in de bovenstaande bericht heb ik een bijlage meegestuurd waaraan je kan zien dat het met winraar niet kan uitgepakt woorden.

alvast bedankt

Euh, beginnen bij het begin is in dit geval wenselijk. Of te wel, pak bestand .001 uit met winrar en de rest volgt vanzelf.

Het plaatje wat je laat zien is van bestand .008

ja bij bestand 001 is hetzelfde. ik kan die met winraar niet uitpakken ik krijg het volgende foutmelding... zie bijlage

Bijlagen

• naamloos.JPG
    naamloos.JPG
    26,2 KB · Weergaven: 34
Ah, maar die melding is een stuk duidelijker!

Daarin staat vermeld dat of de download niet goed is of dat het een onbekend format is. Maar het winrar icoon word wel weergegeven. Dat doet mij vermoeden dat er in de download zelf een fout zit of dat deze inderdaad niet compleet is.

Nog een keer downloaden en proberen is de makkelijkste optie, volgens mij.

de winrar icoontje kom omdat ik op eigenschappen klikte en daarna wijzigen...
maar ik probeer nog meer van die programma's te downloaden die bestanden uit kan pakken.

dank jullie voor de reactiesss

Dat kun je altijd proberen maar het zal het er niet beter op worden. Besschadigt of niet compleet zal daardoor niet veranderen?

Heb je het binnen gehaald via nieuwsgroepen?

nee heb het via rapidshare gedownload. de bestanden zijn compleet gedownload. als het niet compleet was dan zou ik een melding krijg en het uitpakken op de helft stoppen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan