Uitpakken van een film

Status
Niet open voor verdere reacties.

stefan555

Gebruiker
Lid geworden
13 feb 2005
Ik heb een film gedownload..
via ftd, hier een aantal files :

s_01.avi.000
s_01.avi.001
s_01.avi.002
s_01.avi.003
s_01.avi.004
s_01.avi.005

maar heb normaal gesproken zit er dan vaak een rar bestand bij bijv (s_01.avi.rar) zodat je dat met winrar zal kunnen uit pakken maar in dit geval niet... dus is de vraag kan iemand mij hiermee helpen heb ik hier een ander programma voor nodig zoja welk ? :D

Stefan

Hoi,

Start winrar op... en selecteer de bestand met 000 erachter als eerste en open die , dat zou moeten werken...

Groetjes, Dj Viper

ja dat heb ik geprobeert maar doet ie niet, je zou ook bijv die *.00 naar *.rar kennen veranderen.. maar het is een ander soort bestand, k heb het ook proberen te merge maar lukte ook niet...

in ieder geval bedankt, Stefan

Maar vergis ik me nu of zijn dit gewoon avi bestanden die je kunt omzetten naar desgewenst mpg?
Of sla ik de plank nu helemaal mis?

Fonz

A.J.

Ik zou het eigelijk helemaal niet weten wat voor een files het zijn precies.. ik denk ik laat hier maar een berichtje achter, mischien weet iemand toevallig hoe t in elkaar steekt

Stefan

Hoe groot zijn die files?
En eindigt het echt op die getallen?
Lijkt me sterk.
Wat staat er helemaal aan het eind?
Zoals bij geluid .wav staat en bij een Word document .doc
Als daar .avi staat, kun je ze achter elkaar zetten en branden met bijvoorbeeld Nero.

Fonz :thumb:

de bestanden zijn rond de 15 mb ieder

s_01.avi.000
s_01.avi.001
s_01.avi.002

laten we zeggen tot de 50 ongeveer

dus het is ingepakt (in in delen geknipt) of wat dan ook.. om het makkelijker te kunnen downloaden

Stefan

Dan heb ik sterk het idee dat je keurig allemaal .avi bestandjes hebt, die hoef je niet uit te pakken, die kun je gewoon branden tot 1 geheel, Nero zet het keurig voor je om, duurt wel even, maar dan heb je ook wat.

Fonz :thumb:

maar als ik gewoon die bestande in nero voeg, blijven ze toch gewoon *.000 en *.001

of ken je ze met nero op de een of andere manier tot een decodere ofzo ?

stefan

Dat doet 'ie wanneer je gaat branden, dan zet íe ze om naar MPEG1.

Fonz

Ik heb dat zonet even uitgeprobeert,

dan start ik nero en dan vraagt tie wat voorn
cd je wilt branden dan klikte ik op video cd
dan de files toevoegen

maar dan geeft tie ook al een fout aan:

MPEG-1 nodig, gecodeert voor video-CD:
blabla

De volgende problemen werden aangetroffen:
-streamcodering die ongeldig is voor een (Super)
Video-CD.
-geen video.
-geen audio.

Stefan.. :D pfff wat een gedoe met n paar filtjes :D
heb ook al geprobeert met klad blok te open kijke of dr ergen n woord v een programma in staat maar ken k ook nix vinde alleen dx50 ifzo iets met divx te maken, en JUNKf VirtualDub build 18160/release, das een proggie maar ken k ook nix mee geloof ik

Geplaatst door Martinaz
is dat niet warez?

Staat er ergens een link dan?

Volgens mij zijn het gewoon rar of acebestanden of zo en heb je er niets aan als je ze niet allemaal heb (tenzij je voldoende parblocks hebt om de boel te herstellen)

ik heb genoeg par bloks alles is compleet

maar ik ben dr al uit iedereen bedankt voor de berichte in ieder geval zeg maar gewoon gesplit en dan ken jet merge of hoe dat dan ook heet maar met mastersplitter
kon k ze gewoon tot 1 voege al die files en doet tie film et gewoon

stefan:D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan