Uitpakken Winrar

Status
Niet open voor verdere reacties.

K-Tedious

Gebruiker
Lid geworden
29 mei 2006
Berichten
278
Besturingssysteem
W10
Hallo...

Uitpakken van een film (4.5 GB) duurd 45 minuten terwijl het eerst 4 minuten duurde..

weet iemand waar het aan kan liggen ?
ik bedoel voor een DualCore Intel Core 2 Duo E4500, 1200 MHz (6 x 200) gaat die wel heel traag!

alvast bedankt voor de moeite :thumb:
 
Laatst bewerkt:
Veel processen die geladen zijn in je geheugen. Schakel er een aantal uit die mee opstarten met windows bijvoorbeeld:

start:
uitvoeren:
typ in: msconfig
klik op tab opstarten.
Haal degene weg waarvan je weet dat je ze niet nodig hebt ALS JE PC OPSTART. Dus niet je virusscanner en bijvoorbeeld niet je ethernetsoftware, maar wel adobe acrobat reader, java, etc.
Scan je pc met ccleaner en delete alle overbodige rommel.
Scan je processen met smitfraudfix. Druk tussentijds het cleanen nog een keer op ja, Y.

Daarna start je je pc opnieuw op en deze moet nu een stuk sneller zijn.
 
DJartistic...je advies is nogal gevaarlijk......en erg gewaagd.
1 vinkje verkeerd en je computer doet niks meer.
ik ken het niveau van TS niet dus weet niet of hij alles wel begrijpt wat jij typt.....
 
Haha, goed dat je het er nog even bijzet. Maar wat ik heb neergezet is niet gevaarlijk en je pc start gewoon op nadat alles is gebeurd.
Qua niveau moet je wel het 1 en ander weten zoals met dat msconfig.
Die smitfraudfix is gewoon te downloaden van internet en daarmee kan je je hele pc gewoon laten scannen.
Combofix idemdito, er is geen gevaar hierbij dat er systeembestanden worden verplaatst of verwijderd. Die scant je pc alleen op bestanden die er niet horen te zijn en naar niet kloppende links etc.
ccleaner kan je ook gewoon gebruiken.
Deze laat je in de instellingen zoals hij staat als je hem hebt geinstalleerd en laat je hele pc ermee scannen. Hij gaat zeker fouten vinden en verwijder deze, je krijgt ook de optie voor backup.
 
de programmas die jij voorsteld worden allen gebruikt door experts.
kijk maar eens bij nucia.nl daar zul je zien dat dit soort antwoorden door experts worden gegeven met heel veel uitleg erbij.
dus dat hier aanraden nee dat is niet echt de bedoeling.
 
de programmas die jij voorsteld worden allen gebruikt door experts.
kijk maar eens bij nucia.nl daar zul je zien dat dit soort antwoorden door experts worden gegeven met heel veel uitleg erbij.
dus dat hier aanraden nee dat is niet echt de bedoeling.

Okey, dan moeten we maar een andere oplossing bedenken als het ECHT zo gevaarlijk is.
Je kan ook gewoon een backup maken en het dan uitoefenen, als er iets mis gaat ben je altijd verzekerd van een juiste copy die alles weer terugzet.
 
Voor het forum, wat heb je nu precies gedaan?
Echt goed dat je het toch zelf gelukt is! felicimo:p
 
wat je zei:

smitfraudfix downloaden.. en zelfs als je dom bent kan je het.. het is gewoon kinderwerk.

goed lezen, goed uitvoeren en er kan niks mis gaan...

:thumb:
 
Winrar doet weer GEK...hij gaat weer traag doen !

ik heb Ccleaner gebruikt, ik heb McAfee als virusscanner en RegCure voor de register problemen en ook nog eens ad-Aware.

Alles laten scannen maar winrar blijft traag doen... en niet alleen winrar want ik heb ook nog eens winace + 7-zip etc gebruikt om te kijken of het aan winrar lag maar ook dat gaat ook traag!

weet iemand waar ik mee te maken heb ? :confused:
 
nog steeds heb ik er last van weer me pc opnieuw geformateerd alle drivers geinstalleerd vanaf de cd.. maar nog steeds een halfuur voor een film om uit te pakken
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan