Uitpakken

Status
Niet open voor verdere reacties.

apekoppie

Gebruiker
Lid geworden
11 jul 2003
Berichten
21
Hallo, ik heb een spel gekregen (pirates of the caribbean) en nu wil ik die mounten met DEAMON tools, en nu lukt dit niet. Wat ik normaal bij een spel doe...is een mount maken van de bin en cue file en DEAMON installeert em ook dan. Maar dit spel bestaat uit 2 cd's (mappen) en nu weet ik niet precies hoe dit gaat. Ik kan nl. niet gewoon eerst cd (map) 1 mounten en daarna cd (map) 2...weet iemand hoe dit gaat met twee mapjes met elk een bin en een cue file??
 
Geplaatst door apekoppie
Hallo, ik heb een spel gekregen (pirates of the caribbean) en nu wil ik die mounten met DEAMON tools, en nu lukt dit niet. Wat ik normaal bij een spel doe...is een mount maken van de bin en cue file en DEAMON installeert em ook dan. Maar dit spel bestaat uit 2 cd's (mappen) en nu weet ik niet precies hoe dit gaat. Ik kan nl. niet gewoon eerst cd (map) 1 mounten en daarna cd (map) 2...weet iemand hoe dit gaat met twee mapjes met elk een bin en een cue file??

Dit gaat idd niet omdat het spel cd 2 van dezelfde drive letter (bijvoorbeeld F:) wil lezen als cd 1. Zelf brand ik beide cd's tijdelijk op 2 cdrw's en installeer dan het spel. Daarna mount ik de cd die eventueel nodig is om het spel te kunnen spelen en voila. Misschien zijn er betere oplossingen maar dit is de enige manier waarop ik het tot nu toe werkend heb gekregen

succes;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan