Uitpakken?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Loeke

Gebruiker
Lid geworden
6 apr 2005
Als ik een bepaald bestand wil uitpakken in WinRar krijg ik steeds dit bericht...

U moet het bestand starten vanuit een vorige volume om dit bestand te kunnen uitpakken.

Nu is mijn vraag wat wordt hier mee bedoeld en hoe moet ik dat doen ?
MVG

Staan er meerdere rar bestanden die je moet uitpakken of maar 1?

Waarschijnlijk zijn het meerdere rarbestanden die gedownload zijn.
Deze rarbestanden moet je samenvoegen door op het eerste rarbestand te klikken.
Echter, vaak zijn de rarbestanden incompleet(beschadigd).
Deze moet je eerst repareren met de zgn par2 bestanden. Normaal gesproken zijn deze ook gepost door de poster.
Gebruik voor de reparatie het programma Quikpar.
Lees het hier allemaal nog maar eens na:
http://www.binaries4all.nl/
Quickpar: http://www.binaries4all.nl/quickpar/

Die bewuste film heeft 12 bestanden, ik ben ze nu één voor één opnieuw aan het dll dat zal nog wel even duren natuurlijk.Toch bedankt voor de vlugge reactie....Ik heb nu ook de nieuwe versie van WinRAR gedll, misschien heb ik nu meer geluk.Spijtig dat het een trial versie, maar toch bedankt.Als ik de film binnen heb laat ik wel iets weten .
MVG

Die bewuste film heeft 12 bestanden, ik ben ze nu één voor één opnieuw aan het dll dat zal nog wel even duren natuurlijk.Toch bedankt voor de vlugge reactie....Ik heb nu ook de nieuwe versie van WinRAR gedll, misschien heb ik nu meer geluk.Spijtig dat het een trial versie, maar toch bedankt.Als ik de film binnen heb laat ik wel iets weten .
MVG

Je kan die film wel opnieuw downloaden, maar wanneer de bestanden beschadigd zijn, zijn ze dat dadelijk ook.
Vertel ons eerst eens op welke manier je aan het downloaden bent.

Ik werk met de Free versie van RapidShare, al meermaals heb ik zonder problemen op die manier met filmen gewerk.Deze keer heb ik er problemen mee, normaal gezien is er eigenlijk niets moeilijk aan en snap het niet.Ik ben opnieuw begonnen en zit nu aan de 5de file van de 12 en ben benieuwd wat dit zegt.
MVG

Wanneer je het met Rapidshare download, en de bestanden zijn beschadigd, heb je een probleem.
Of de uploader zal de bestanden opnieuw moeten uploaden, of hij zal een par2 setje moeten maken om de bestanden te repareren.
Maar ik denk dat het downloaden van deze film mission impossible is.
Ken je de uploader persoonlijk?

Ja ik ken die persoon goed en heb het volste vertrouwen in hem.Maar begin nu ook te denken dat de file's niet goed zijn.Ik ben nu bijna in de helft van het dll en ga toch maar voort doen.Omdat ik die film graag zou hebben, blijf ik nog even volharden.Maar ge kunt wel gelijk hebben, ik hou je op de hoogte.
MVG

Wanneer je het persoon in kwestie goed kent, kan je hem vragen om een par2 setje te maken. Deze laten uploaden, zodat jij hem weer kan downloaden.
Met die par2 bestanden kan je het geheel repareren.

Hier kan je lezen(of hij) hoe je een par2 set kan maken: http://www.binaries4all.nl/quickpar/maken.php

Ik zal het het hem voorzichtig vragen, hij beweerd dat alles met die file's in orde is en wil er niks meer over kwijt.Omdat ik gene crack ben op dat gebied zit ik eigenlijk strop, vandaar mijn vraag op jullie forum.Als ik nog vragen heb dan zal je zeker nog van mij oren, omdat ik op jullie Forum ten minste gehoor krijg.Daar voor mijn dank !!
MVG

Straf maar na al mijn vragen en proberen naar die persoon toe.... ik ben hier al een paar dagen mee bezig. Krijg ik nu het antwoord dat de film eigenlijk van geen goede kwaliteit is .Het zou een cam versie zijn ( ik weet nie wat dat wil zeggen) en geen dvdRIP.Ik ga het nu maar wijselijk opgeven....Toch nogmaals hartelijk bedankt !!!
MVG

Dat heeft niets te maken met het probleem van de rar bestanden.
Een film die wordt geupload, lan diverse bronnen hebben.
Het kan een rip van een DVD zijn, maar het kan ook een CAM versie zijn.
Hierin heb je ook verschillende versie's in:

Type 1 - CAM - camrecorder Opname

SLECHTE KWALITEIT

Een aantal mensen al dan niet met een professionele camera, nemen een film op met een camcorder in de bioscoop.

Zowel beeld als geluid zijn vaak van slechte kwaliteit, en soms lopen er zelfs mensen door het beeld, of hoor je iemand op de achtergrond hoesten.
Het echte "thuis bioscoop" gevoel zeg maar.

Type 2 - TELESYNC - Opname met een professionele camera

SEMI-OK KWALITEIT

Telesync is een kopie die of gefilmt is in een lege bioscoop of in de projectokamer, met een professionele camera. Het geluid wordt vaak direct opgenomen in de projectie kamer.

Type 3- TELECINE - Kopie van een filmspoel

GOEDE KWALITEIT

Dit betreft een opname waarbij een film spoel direct digitaal opgenomen wordt.

Het resultaat is vaak best goed.

Type 4 - SCREENER - Kopie van een demo

ERG GOEDE KWALITEIT

Een screener is een kopie van een demo film (vaak DVD) die film een film criticus in handen krijgt voor de film op de markt komt.

De kwaliteit is goed, maar soms komt er een waarschuwingstekst voorbij of flipt de film een paar seconden naar zwart/wit.
Niet super hinderlijk overigens.

Omdat het vaak een DVD betreft, mag je de kwaliteit van een DVD verwachten.

Type 5 - DVD-Rip - Kopie van een DVD

ERG GOEDE KWALITEIT

Dit is een directe kopie van een DVD.
Dit wil niet zeggen dat de hele DVD gekopieerd is. Men laat vaak bonus materiaal, onderttitels, en alternatieve talen weg, om ruimte te besparen.

De kwaliteit is vaak erg goed!

je moet een compleet winrar bestand om deze uit te kunnen pakken, zo niet dan moet je kontrollen met Quikpar om na te gaan te kijken welke par je nog mist, en deze moet je nog ophallen

je moet een compleet winrar bestand om deze uit te kunnen pakken, zo niet dan moet je kontrollen met Quikpar om na te gaan te kijken welke par je nog mist, en deze moet je nog ophallen

Heb je gedronken?

Hoezo heb je gedronken, elke dag haal via FTDv3 bestanden op met eweka en controleer ze met quckpare en als winrar complate dan kan je via winrar zo uitpaken naar bestand.

Laatst bewerkt:
Waarschijnlijk zijn het meerdere rarbestanden die gedownload zijn.
Deze rarbestanden moet je samenvoegen door op het eerste rarbestand te klikken.
Echter, vaak zijn de rarbestanden incompleet(beschadigd).
Deze moet je eerst repareren met de zgn par2 bestanden. Normaal gesproken zijn deze ook gepost door de poster.
Gebruik voor de reparatie het programma Quikpar.
Lees het hier allemaal nog maar eens na:
http://www.binaries4all.nl/
Quickpar: http://www.binaries4all.nl/quickpar/

Dat had Patrickt al gezegd humpe. Dus voortaan maar even het hele verhaal lezen ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan