uitprinten beeldscherm

Status
Niet open voor verdere reacties.

theone

Gebruiker
Lid geworden
25 jul 2004
Hallo,

Soms zit ik op een website en wil dan de betreffende informatie die daar op staat uitprinten.
Als ik dit doe, dan krijg ik alleen maar een paginanummer uitgeprint en voor de rest een wit vel.

Op de een of andere manier is de site beveiligd, zodat je niet de desbetreffende info kan uitprinten.

Weet iemand of er een prgm bestaat om dit te omzeilen, dus dat je toch de info kan uitprinten??

(Prints Screen werkt dan ook niet)

Kan je de tekst niet gewoon kopieren naar word?

EDIT: Om welke site gaat het?

Laatst bewerkt:
Copieren naar Word heb ik nog niet geprobeerd.

Het betreft jaarcijfers van bedrijven die je kunt inzien bij de website van Kamer van Koophandel (hier moet je voor betalen).

Het gaat om jaarcijfers van bedrijven dus dan vraag ik me af of het kan (waarschijnlijk wel, maar niet makkelijk). Jaarcijfers zijn ''belangrijk'' en ik denk dat de KVK en de bedrijven niet willen dat iedereen die zomaar kan zien. Alleen de mensen die er echt voor betalen.

Er zal best wel een manier zijn maar dat is er dan één die ik niet weet.

Nog even over dat kopieren: Er zijn site's waarbij je, als je op je rechtermuisknop klikt een venster krijgt. Als dat het geval is even de tekst met de linkermuisknop selecteren en dan Ctrl+c.

Bedankt voor de tips rve 123.

Ben toch weer een stuk wijzer geworden!!

THX!!!

Graag gedaan.

Laat nog wel even horen of het is gelukt.
Ben benieuwd.

Je kunt ook een printscreenshot maken met een programma zoals Printscreen, deze is -->> HIER <<-- te vinden, even stoeien en spelen met de instellingen en het wijst zich allemaal vanzelf, heel makkelijk en ideaal voor dat soort sites waarbij je niet zomaar een copy mag maken of met rechtermuisknop opslaan als kan werken.

printscreen werkt perfect.
Bedankt voor de tip!!

Alleen bedankt voor de tips.

THX!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan