Uitroepteken bij Apparaatbeheer!

• Onderwerp starter Onderwerp starter Bone
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Bone

Gebruiker
Lid geworden
18 sep 2008
Hallo,

Ik heb enige problemen met de pc, en ik kwam ook zo een uitroep tegen in apparaatbeheer bij "overige apparaten"

Zie hieronder:
pc2.jpg

Het geeft aan dat er geen stuurprogramma's aanwezig zijn.

Wat moet ik doen om dit weer normaal te laten lopen, zodat het uitroepteken weg is?

Het betreft een DVD station.
Functioneerd die nog?
Of heb je die normaal extern via USB aangesloten?

Het betreft een DVD station.
Functioneerd die nog?
Of heb je die normaal extern via USB aangesloten?

Er zit wel een externe harde schijf via een USB verbonden ja:rolleyes:

Je moet helemaal aan de onderkant van de AFBEELDING kijken, niet die wat gemarkeerd is he...!!

Die doet het prima hoor..

Nou ... voorzover ik kan zien betreft het de Wlan-N kaart helemaal onderaan ....
Je moet met een programma als Speccy of PC Wizard even uitzoeken om welk merk/type het gaat.

En als het een 'merk'-pc is, is het al helemaal makkelijk want dan ga je naar de site van de 'fabrikant' .....

Zit je op een laptop?
Heb je niet perongeluk een klein schakelaartje aan de voorkant uitgezet, waarmee je de wlan uitschakeld?
Of via FN + F-toets?

temp.jpg

Zit op een gewone PC van Medion!

Laatst bewerkt:
.... en dus kan je naar de site van Medion en je productnummer (MSN-nummer achter op de pc) opgeven voor alle drivers e.d.

Laatst bewerkt:
Ik heb idee dat je op deze desktop de wlan toch niet gebruikt.Dus kan ook weg in apparaatbeheer.
Uitschakelen,deleten,elimineren en naar de eeuwige jachtvelden.

Laatst bewerkt:
Doe eens het volgende:

Ga naar apparaatbeheer.
802.11N wlan met de rechtermuisknop aanklikken en kiezen voor eigenschappen.
Ga naar het tabblad details
Boven in het venster zie je een dropdown menu, klik daarop en kies in de lijst voor HArdware ID's

Schrijf alles over wat je daarin ziet staan en geef het hier even door, aan de hand van die gegevens kunnen we het merk en soort apparaat opzoeken en daaropvolgend je de juiste drivers aanbieden.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan