ik probeer de ingebouwde firewall en virusscanner in Win XP Service pack 2 uit te schakelen
wil me niet lukken ondanks dat ik de firewall heb uitgeschakeld word er toch aangegeven dat hij aanstaat
ook de virusscanner wil me niet lukken
ik wil het volgende doen
--------------------------------------------------------------
Opgeven dat u een antivirusprogramma gebruikt dat niet door Windows wordt gedetecteerd:
U opent Beveiligingscentrum als volgt: klik op Start, wijs Instellingen aan, klik op Configuratiescherm en dubbelklik op Beveiligingscentrum.
Klik in Beveiligingscentrum onder Virusbeveiliging op Aanbevelingen.
Schakel in het dialoogvenster Aanbevelingen het selectievakje Ik gebruik een antivirusprogramma dat ik zelf controleer in en klik vervolgens op OK.
Opmerkingen
De knop Aanbevelingen is niet beschikbaar wanneer de instelling Virusbeveiliging is gemarkeerd als Ingeschakeld.
-------------------------------------------------------------
en het is dus de knop aanbeveling die ik niet zie
kan iemand me vertellen wat ik moet doen
wil me niet lukken ondanks dat ik de firewall heb uitgeschakeld word er toch aangegeven dat hij aanstaat
ook de virusscanner wil me niet lukken
ik wil het volgende doen
--------------------------------------------------------------
Opgeven dat u een antivirusprogramma gebruikt dat niet door Windows wordt gedetecteerd:
U opent Beveiligingscentrum als volgt: klik op Start, wijs Instellingen aan, klik op Configuratiescherm en dubbelklik op Beveiligingscentrum.
Klik in Beveiligingscentrum onder Virusbeveiliging op Aanbevelingen.
Schakel in het dialoogvenster Aanbevelingen het selectievakje Ik gebruik een antivirusprogramma dat ik zelf controleer in en klik vervolgens op OK.
Opmerkingen
De knop Aanbevelingen is niet beschikbaar wanneer de instelling Virusbeveiliging is gemarkeerd als Ingeschakeld.
-------------------------------------------------------------
en het is dus de knop aanbeveling die ik niet zie
kan iemand me vertellen wat ik moet doen