uitschakelen, start uitzichzelf weer op

Status
Niet open voor verdere reacties.

hedelman

Gebruiker
Lid geworden
31 okt 2000
Bij het uitschakelen van Windows XP start de PC zich zelf weer op, gevolg is dat de pc dus niet uitschakelt, echter alles zonder ook maar 1 foutmelding.
Alles werkt verder naar behoren, gescand op virussen maar niets gevonden.
Wie heeft een oplossing.

Deze Computer aanklikken met rechts --> eigenschappen--->geavanceerd---->Opstart en Herstelinstellingen.

onderaan moet je uitvinken
"De comuter automatisch opnieuw opstarten"

Wanneer dit is aangevinkt dan start hij vaak te snel opnieuw op in krijgt de foutmelding niet de tijd om door te komen.(raar maar waar). Dus als er een foutmelding is, ga je hem nu waarschijnlijk zien..:)

Bij het uitschakelen van Windows XP start de PC zich zelf weer op, gevolg is dat de pc dus niet uitschakelt, echter alles zonder ook maar 1 foutmelding.
Alles werkt verder naar behoren, gescand op virussen maar niets gevonden.
Wie heeft een oplossing.

Ditzelfde probleem heb ik ook. De computer (laptop met xp pro) gaat volledig uit. voor ongeveer 4 seconden, en gaat vervolgens zelf weer aan. Zodra ik de stekker van de adapter er uit haal start hij na afsluiten niet uit zich zelf. zeer bizar. Maar ik vind dat hij ook gewoon uit moet blijven met stekker erin. Ook heb ik meerdere oplossingen gekregen maar niet een heeft gewerkt.

Onder andere:
-Wake on lan zowel in de bios als bij apperaatbeheer gecheckt.

-Opnieuw starten na foutmelding staat uit gevinkt. (eigenschappen deze comp.->Geavanceerd.) Ook krijg ik geen foutmelding, bluescreen, hard reset, Niks!

-Ga naar "Start-Configuratiescherm-Prestaties en onderhoud-Klik bovenaan op
tabblad [APM] en onderaan staat [ondersteuning voor geavanceerd
energiebeheer inschakelen] DIT TABLAD HEB IK NIET EENS.

Wie heeft nog een oplossing voor mijn probleem, want ik weet het niet meer.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan