uitschakelen......

Status
Niet open voor verdere reacties.

Babette

Gebruiker
Lid geworden
14 mrt 2001
Berichten
220
Ik gebruik op de laptop de kabelaansluiting van Essent. Omdat ik vaak weg ben heb ik de "direct verbinding" van KPN geinstalleerd,zodat ik overal in kan loggen. Nu echter een groot probleem. Zodra ik nu iets op wil zoeken verschijnt het inbellogo van KPN, ook als ik het uitgevinkt heb, en LAN thuis alleen wil gebruiken. Ik heb KPN zelfs verwijderd maar de logo duikt bij elke handeling weer op. Wie oh wie weet hoe ik beide kan gebruiken en hoe ik dat in moet stellen? Of wie weet een alternatief?
Het is een probleem geworden waar ik niet meer uitkom......
Help?
Groetjes van
Babette
 
Probeer dit met regcleaner te verwijderen.
 
Dat heb ik al gedaan, maar dat werkt niet.....
Ik wil zo graag beide op de pc hebben staan zodat ik gebruik kan maken van een van 2 als dat nodig is, maar tot nu levert het alleen maar problemen op doordat het inbellogo van de KPN domineert....
Wie heeft ervaring hiermee?
 
En uitvinken 'Nooit een verbinding kiezen' (in IE/extra/Internet-opties, tabblad verbindingen) wil ook niet helpen?
 
hij staat ingesteld als: nooit een verbinding kiezen.

moeilijk probleem he? Ik snap er ook niets van en hoop zo dat iemand die ook twee aansluitingen heeft dit leest.... dat schermpje van de KPN blijft bij alles verschijnen wat ik doe.....terwijl ik met LAN ingelogd ben nu.....
Heb je nog een andere suggestie?
 
irritante KPN ook! :evil:

ik heb 1wel heel erg radicale oplossing voor je..
format c: :D
 
Kennelijk gaat dat allemaal niet zo soepel als je beide verbindingen wil gebruiken. Staat je email-account van de kabel nog wel als standaard-account? (in OE/Extra/Accounts, kijk ook of hier alles weg is van KPN)) Kijk ook eens msconfig of de KPN daar nog bij staat. Ook niks aangevinkt bij Lan-instellingen? (is leeg bij mij, heb ook kabel+tel.modem (hetnet) maar dat laatste gebruik ik niet, alleen voor post ophalen) Tevens de instellingen van je beveiliging en verder alle progs nalopen die updates behoeven. Leeg ook de mappen tijdelijke internet-bestanden, geschiedenis, temp en cookies. Mogelijk dat deze nieuwe optie van de KPN een vleug spyware bevat, je kan niet weten he!...een scan met AdAware kan daarom geen kwaad. Mocht je deze nog niet hebben, Ad-aware 6.0 Build 0162: http://www.majorgeeks.com/article.php?sid=506 Eerst updaten (klik op wereldbolletje) alvorens te scannen.

(format c lijkt me nu nog iets te drastisch)
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan