• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

uitslagen overzetten

Status
Niet open voor verdere reacties.

Vriesacker

Gebruiker
Lid geworden
17 aug 2009
Berichten
140
Ik heb een bestandje met blad1 de voetbaluitslagen die ik download via een site vbal4.be en daarnaast blad 2 met een pronostiek boekje, graag zou ik de uitslagen van blad 1 met 1 druk op een knop willen overzetten naar blad2, wie kan mij daarbij helpen, dank bij voorbaat,
 
Verticaal zoeken?

Code:
Sub danny()
Dim R, cell As Range
Set R = Blad2.Range("A3:A28")
For Each cell In R
cell.Offset(0, 3).Value = Application.WorksheetFunction.VLookup(cell, Blad1.Range("B1:G39"), 4, 0)
cell.Offset(0, 5).Value = Application.WorksheetFunction.VLookup(cell, Blad1.Range("B1:G39"), 6, 0)
Next cell
End Sub
 
Laatst bewerkt:
Graag gedaan, maar klopt het dat niet alle wedstrijden van blad1 op blad2 staan?
 
ja dat klopt, als men de uitslagen download van de site vbal4.be is dat altijd in een gehele klasse, in het pronostiekboekje is dat bijv bij de laatste of onderste klasse maar een paar wedstrijden
 
Voetbaluitslagen overzetten

Sjong, kun je mij nog eens helpen ??

heb dat bestand uitgebreid met 32 weken,

natuurlijk werkt de macro niet meer vanaf week 02.

wil je het nog eens bekijken
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan