• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

uitsorteren

Status
Niet open voor verdere reacties.

jderksen

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
10 apr 2006
Hallo
Ik heb voor mij een nogal moeilijke vraag, ik heb een sheet gemaakt waar in kolom B een nummer ( pat nr. ) wordt ingevoerd in kolom D wordt een tijd ingevoerd en in kolom O ook in kolom P wordt dan het verschil van tijd berekent met de formule =IF(AND(D10>0;O10>0);(D10>O10)+O10-D10;"") als deze tijd nu < is dan 3 uur wil ik graag een aparte lijst krijgen met de nummers die in kolom B zijn ingevoerd weet iemand hoe ik dit kan doen

Ik begrijp dat mijn vraag nogal moeilijk is gesteld maar mail me aub als je denkt me te kunnen helpen

:thumb: :thumb: :thumb:

jderksen zei:
Ik begrijp dat mijn vraag nogal moeilijk is gesteld

Gebruik leesteksten, dat maakt alles tenminste al leesbaar...

jderksen zei:
... mail me aub als je denkt me te kunnen helpen

Gebruik dit forum.

jderksen zei:
Hallo
Ik heb voor mij een nogal moeilijke vraag, ik heb een sheet gemaakt waar in kolom B een nummer ( pat nr. ) wordt ingevoerd in kolom D wordt een tijd ingevoerd en in kolom O ook in kolom P wordt dan het verschil van tijd berekent met de formule =IF(AND(D10>0;O10>0);(D10>O10)+O10-D10;"") als deze tijd nu < is dan 3 uur wil ik graag een aparte lijst krijgen met de nummers die in kolom B zijn ingevoerd weet iemand hoe ik dit kan doen

In de eerstvolgende lege kolom zet je: =ALS(P10<10;B10;"")

Bedankt voor je antwoord, dit genereerd inderdaad het pat nr maar hoe vul ik nu in dat ik alleen maar de pat nr. van patienten wil die korter dan 3 uur gelegen hebben ??

:o :o

Zet dit in cel I2 en dan kan de hulpkolom weg:

=ALS(OF(G2="";G2*24>=3);"";B2)

Formule doorvoeren naar beneden.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan