• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Uitsplitsen en verantwoorden uren.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jatto

Gebruiker
Lid geworden
22 mrt 2007
Hallo,

Ik ben begonnen met het opzetten van een uren administratie. Het is de bedoeling dat een vast rooster wordt vergeleken met het werkelijk gewerkt rooster, en dat de afwijkende diensten worden verantwoord naar 8 verschillende type´s (o.a. O.R., Project, Cursus).
Het grote probleem is dat dit bestand moet werken voor 14 medewerkers en er 12 verschillende typen diensten zijn.
Wie weet een methode hoe dit moet gaan werken???????

jatto,

het is je eerste bericht hier, dus welkom. ik weet niet of je dit forum al eens goed doorzocht hebt, maar dikwijls moeten we zeggen: een voorbeeld zegt meer dan een vraag. wat heb je al gedaan, wat moet het resultaat zijn is duidelijker in een excelfile dan in een vage omschrijving.

steven

Ik had al iets gemaakt, maar ik weet niet of ik in de goede richting aan het zoeken ben.
De bedoeling was om dit te maken met een UserForm met OptionButton´s.
De bedoeling van het bestand moet zijn om alleen de afwijkende uren/diensten te verantwoorden.
Misschien dat ik het in het bijgevoegd bestandje beter uitleg.

Bijlagen

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan