De afgelopen week heb ik regelmatig gehad dat mijn computer spontaan opnieuw ging opstarten zonder dat daar aanleiding toe was en de instellingen in Windows XP "Opnieuw opstarten bij craches"niet aanstond. Uiteindelijk is de computer helemaal uitgevallen. Spanning etc was gewoon aanwezig en ik heb me beveiligd tegen piekbelasting etc. Ander stopcontact gebruikt maar hij was niet meer aan de praat te krijgen. Het eerste waar ik dan aan denk is een kapoote voeding! Vervolgens de computer mee naar de leverancier genomen! Die sluit de computer aan en wat denk je? Hij doet het onmiddellijk!
Weer naar huis waar hij het nog steeds deed maar naar verloop van tijd weer opnieuw ging opstarten.
Zou er iets los kunnen zitten in de computer dat tijdens het vervoer ervoor heeft geozrgd dat hij het bij de leverancier het weer deed of kan er iets anders aan de hand zijn. Ik heb overigens ook een volledige herstelinstallatie toegepast met formatering van de schijf maar ook daarna startte de computer zonder reden weer opnieuw op.
Groet Theo
Weer naar huis waar hij het nog steeds deed maar naar verloop van tijd weer opnieuw ging opstarten.
Zou er iets los kunnen zitten in de computer dat tijdens het vervoer ervoor heeft geozrgd dat hij het bij de leverancier het weer deed of kan er iets anders aan de hand zijn. Ik heb overigens ook een volledige herstelinstallatie toegepast met formatering van de schijf maar ook daarna startte de computer zonder reden weer opnieuw op.
Groet Theo