gompie1304
Terugkerende gebruiker
- Lid geworden
- 19 jan 2002
Ik woon op een recreatiepark en ontvang via dat park mijn stroom. Al maanden valt mijn modem steeds uit en onlangs ben ik erachter gekomen dat dit waarschijnlijk komt door een te lage netspanning. Ik kom bij het doormeten van mijn stopcontacten op een voltage van 213 - 216 volt, volgens NUON en het park is dit acceptabel en daarom doen ze er niets aan. Gevolg is dat ik nauwelijks verbinding zou kunnen maken, het modem blijft constant opnieuwe opstarten, zeker in perioden dat er veel mensen op het park zijn.
Kent iemand dit verschijnsel? Klopt het dat modems minimaal 220 nodig hebben, zou er toch een andere verkjlaring voor kunnen zijn en het belangrijkste: heeft iemand een alternatief? Ik gebruik nu een eenvoudig Speedtouch modem, maar heb ook al meerdere Lyncsys modems geprobeerd, allen zonder resultaat.
Heel graag hulp!!
Kent iemand dit verschijnsel? Klopt het dat modems minimaal 220 nodig hebben, zou er toch een andere verkjlaring voor kunnen zijn en het belangrijkste: heeft iemand een alternatief? Ik gebruik nu een eenvoudig Speedtouch modem, maar heb ook al meerdere Lyncsys modems geprobeerd, allen zonder resultaat.
Heel graag hulp!!