uitvallen internet verbinding

Status
Niet open voor verdere reacties.

lucmertens

Gebruiker
Lid geworden
4 dec 2000
.....Ben telenetabonnee maar met telenetverbinding is alles ok.Als ik verbinding met internet maak krijg ik geen enkele pagina op het scherm .Volgens telenet probleem misschien netwerk(kaart)probleem. Probleem heeft misschien te maken met DNS-server?
De miserie is eergisteren begonnen met regelmatig uitvallen vd internetverbinding.Dan verscheen er ook een icoon:"Lan verbinding is niet mogelijk omdat netwerk het ID -adres niet kan vernieuwen+geen verbinding met DNS-server."Ondertussen wel verbinding met internet maar de browser toont geen enkele pagina.Enig idee wat de oorzaak zou kunnen zijn?Mijn besturingssysteem is windows XP home edition.

Je zit niet achter een modem/router? de netwerk kaart heeft wel een geldig ip adres gekregen van of de router of de provider?

wie weet

geen router of geen splitter en volgens telenert is alles in orde !!!

Wie weet helpt het volgende. Koppel je pc los van het modem door de netwerkabel uit het modem te halen. Klik op je netwerkverbinding (TV'tje rechts onder op de statusbalk) Klik daar met de rechtermuisknop op en kies voor herstellen. Je DNS-nummers worden nu vervangen. Klaar, sluit pc weer aan op modem en probeer opnieuw je internet

ik heb format C gedaan en alles terug geinstaleerd nu werkt alles terug gelijk het moet !! toch bedankt voor de moeite en mischien tot ziens ....:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan