uitvallen kabelmodem

Status
Niet open voor verdere reacties.

jdwijk

Gebruiker
Lid geworden
10 mrt 2004
Ik heb een probleem. Sinds ik op mijn pc diverse gebruikersaccounts heb gebeurt het volgende:

vaak ( niet altijd) als ik van gebruiker wissel ( en dan de ene uitlog en de andere aanmeld) maakt mijn kabelmodem geen verbinding meer. Hij wordt wel aangestuurd, maar er komt niets terug vanaf de server ( alleen het send lampje brandt een aantal malen kort).
Ik moet dan de hele pc opnieuw opstarten en dan doet ie het weer gewoon.

Soms gebeurt dit ook als ik een paar uur geen gebruik heb gemaakt van internet.

Weet iemand een oplossing voor dit probleem ?

Bij voorbaat bedankt

jos

:thumb:

4x is een beetje overdreven. Kun je de andere 3 even verwijderen?

Jos,

Heb je A: Het modem op de goede plaats hangen, dus zo dicht mogelijk bij het hoofdpunt van je Kabelaansluiting ?

En B: Wat is je download stream !? Als deze namelijk in budget vorm is (64 Kbps) dan wordt je soms op drukke momenten weggedrukt (dit is bij kabel helaas zo, signaal verlies als er ook andere gebruikers on-line komen !)

Remy

Remy, bedankt voor je antwoord. Ja het modem staat vlak bij de uitgang van de kabel, en mijn downloadstream is 1.536 kbit/s . Hij doet het normaal ook redelijk Het probleem doet zich voornamelijk voor nadat ik van gebruiker ben gewisseld in windows. Meteen daarna gebeurt er niets meer.

En megabit: nee, ik kan ze niet verwijderen anders had ik dat wel gedaan. Ik krijg alleen te lezen dat ik moet inloggen maar tevens dat ik al ingelogd ben.

groet

Jos

Ik heb het geprobeerd, Gezina, maar helaas, de ene keer doet ie het wel de andere keer niet.

Ik heb ook geen snelle wisseling ingesteld, maar volledig uitloggen en aanmelden.

Jos

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan