uitvallen Notebook

Status
Niet open voor verdere reacties.

denisee21

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
3 aug 2012
Sorry als dit onderwerp hier niet hoort.
Ik heb de laatste tijd een probleem met mijn laptop. Dit gebeurt alleen als ik een spel speel.
Een online game of computerspel, het maakt niet uit. na 10 minuten spelen, soms wat langer, valt mijn computer ineens uit.
ik merk wel dat mijn computer dan best warm is. Soms heb ik het ook als ik een film op mijn laptop kijk.
De comp start erna automatisch weer op, en dan gebeurt erna weer hetzelfde..
het is heel irritant, kan iemand me helpen?

Laatst bewerkt door een moderator:
Ze verkopen van die ventilators om onder laptops te zetten. Ik heb er eentje gekocht een tijdje geleden op de computer beurs. 5 euro kostte het maar. Het werkt via USB.
En anders moet je de laptop opendoen, goed uitstoffen en nieuwe koelpasta tussen de cpu en de kooler doen.

Probeer eens Everest op je pc te installeren. En kijk dan hoe warm jouw pc wordt wanneer die net gaat uitvallen. Een oplossing zou ook eventjes je pc opendoen en het stof wat erin zit uithalen. Misschien is je ventalitor wel verstopt. Maar GEEN kabels enz. uittrekken als je er niets van kent !!!!!!!!!

Hoi,

Welkom op Helpmij,

Stond inderdaad verkeerd het gaat overduidelijk om een notebook tevens de titel daarop aangepast
;)

Hallo

" mijn laptop" ---> jammer genoeg geen vermelding merk/typenr/ouderdom van deze laptop.

Zo sluit je misschien specifieke (nuttige) antwoorden uit.

Deze laptop eens deftig stofvrij maken zal zeker geen overbodige luxe zijn.

Sommige modellen dienen te worden geopend , soms zelfs voor de helft gedemonteerd te worden.

Meestal kun je deze eenvoudig , zelfs zonder te openen zuiver/stofvrij maken.

Hoe staat hier :

http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php/616055-ventilator-probleem?highlight=laptop+zuiver+maken

Peter

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan