Uitvallen van PC

Status
Niet open voor verdere reacties.

dekolonist

Gebruiker
Lid geworden
20 okt 2005
Berichten
124
Ik heb deze vraag geloof ik al wel eens vaker gesteld maar het is nog niet opgelost.

Ik heb dit probleem al erg lang, erg snel nadat ik deze pc kocht had ik dit probleem, het is een goede pc. Niet ouder dan anderhalf jaar.

Mijn probleem: Normaal viel de pc vaak uit als die een ''zwaar'' programma aan het draaien was bijvoorbeeld fifa 2007 of een andere ''zwaar'' spel. Maar het wordt steeds erger hij valt nu zelfs al uit als ik gewoon aan het msnnen ben en tegelijkertijd muziek aan het luisteren ben.
Erg hinderlijk is het!


Wie kan mij helpen de oorzaak te vinden en het op te lossen:thumb:


Alvast bedankt, Maarten
 
Wat voor oplossingen en weetjes hebben wij tot nu toe aangedragen,en wat heb je tot nu toe geprobeerd?
 
heb je mieschien een virus op de pc???

of je hebt voeding te wijnig wat

hoeveel werk geheugen heb je ik 512 mb ram
 
Die vraag had je nog niet gesteld, maare, wordt de grafische kaart passief, met alleen een koelblok, of aktief, met een ventilator gekoeld?

Heb je al een memtest erover gegooit?

Is de pc aan de binnenzijde stofvrij?, met name de ventilatoren en koelblokken van de processor en videokaart?
 
Stofvrij is hij wel, dat doe ik regelmatig.

Ik ga even die test erover heen gooien..


En heb ook 512 mb geheugen.
 
Die vraag had je nog niet gesteld, maare, wordt de grafische kaart passief, met alleen een koelblok, of aktief, met een ventilator gekoeld?

Heb je al een memtest erover gegooit?

Is de pc aan de binnenzijde stofvrij?, met name de ventilatoren en koelblokken van de processor en videokaart?


Die memtest snap ik niet, zoek ik nog wel ff uit. Maar hij opent hem niet.


Hoe bedoel je passief, aktief of met een koelblok gekoeld?
Er zit een ventilator in de pc(die koelt:p)
 
Hoe is het toch mogelijk, hè.:confused:
Geef eens antwoorden, op de gestelde vragen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan