uitvallen

Status
Niet open voor verdere reacties.

cybergirl

Gebruiker
Lid geworden
7 mrt 2005
Mijn pc valt heel vaak uit, of hij start zich opnieuw op. Het gebeurt de laatste tijd steeds vaker dat hij uit zichzelf helemaal uitschakeld. Ik denk zelf dat het de voeding is, maar mijn moeder wil geen nieuwe voeding kopen als het niet zeker is dat de oude kapot is. Wat denken jullie? Zou het de voeding zijn?

Als de pc uitvalt, hoor je dan de koeling nog draaien?
Misschien is het een virus of iets in die aard.

Kijk ook eens in Configuratiescherm -> Systeembeheer -> Logboeken of daar iets interessants bijstaat.

kan het een temparatuur probleem zijn.
maak de kast eens open en maak alles voorzichtig stofvrij.

Ik denk niet dat het een virus of spyware ofzo is, ik heb heel de pc gescant en niks gevonden, ook de koeler draait niet meer als hij helemaal uitvalt. Ook de met de temperatuur van de kast is niks mis mee, ik heb pas nog een paar koelers erbij ingebouwd en daardoor heb ik de temperatuur nu helemaal onder controle. Ik controleer de temperatuur met het programmatje asus probe.

Ik ben in het logboek wel een fout tegengekomen bij toepassing. Bij beveiliging en systemen kon ik geen fout vinden. De beschrijving van de fout in het logboek bij toepassing luidt:

Kan beschrijving voor gebeurtenis-ID (0) in bron () niet vinden. De lokale computer beschikt wellicht niet over de benodigde registergegevens of DLL-berichtbestanden om berichten van een externe computer te kunnen weergeven. U kunt mogelijk de schakeloptie /AUXSOURCE = gebruiken om deze beschrijving op te halen, zie Help en ondersteuning voor details. De volgende gegevens zijn deel van gebeurtenis: 3

Laatst bewerkt:
ik heb een nieuwe voeding gekocht en nu is mijn probleem opgelost, in ieder geval bedankt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan