Uitvoer menu naar sheetsn

Status
Niet open voor verdere reacties.

Bosswilly

Gebruiker
Lid geworden
28 mrt 2016
Goedendag,

Ik kom niet uit met de uitvoer van de volgende info.

bij de start kun je eerst gewoon op invoegen drukken.

Vervolgens kun je de datum (T_103) invullen, het Ja (CB_303) aanvinkt en vervolgens de pulldown menu (C_403) bij periode aan tikken, vervolgens wil ik dit op de sheet kleding op de laatste regel in de tabel invoeren.

Hierbij dacht ik wat te hebben, maar dit werkt niet.

Wie kan mij hier bij helpen?

Alvast bedankt

Bijlagen

Userform1 bestaat niet. Of moeten het ergens anders gezocht worden? Probeer van de vraag eens een duidelijke vraag te maken dan hoeft niemand te onderzoeken hoe het geheel in elkaar steekt en te bedenken wat eigenlijk de vraag is.

bij de start kun je eerst gewoon op invoegen drukken.
Welke start?

Klopt, je hebt helemaal gelijk.

Userform1 bestaat niet, maar als ik dit nu verander ben ik de waarde in Combobox C_403 kwijt.

De start bedoel ik als je de spaarformulier (formulieren) start, dus het menu start.

Ik wil de uitvoer van diverse textboxen, combox die ik aangegeven heb in de sheet van de kleding als uitvoer willen hebben.

En dan als laatste regel in de tabel.

Hoe krijg ik dit voor elkaar?

Vriendelijk dank hiervoor

Laatst bewerkt:
Blijkbaar wil je geen uitleg geven en dan is het maar hopen dat er wel iemand iets van begrijpt en toch een antwoord of een duw in de goede richting kan geven.

De start bedoel ik als je de spaarformulier (formulieren) start, dus het menu start.
Volledig helder.

Ik probeer het nog een keertje, maar nu aan de hand van een pdf.

Hopelijk nu duidelijker.

Bijlagen

Verder niet gekeken of het allemaal naar de zin is, en de rest gewoon voor lief overgenomen.
Code:
Private Sub CB_901_Click()
If Not IsDate(T_103.Value) Then
'If Not T_103.Value Like "?*-?*-*??" Then
  MsgBox ("Er is geen geldige datum ingevuld")
  Exit Sub
End If

If CB_303.Value Then Sheets("Kleding").ListObjects(1).ListRows.Add.Range.Resize(, 5) = _
    Array(CDate(T_103), "", C_403, TB_501.Value, TB_701.Value)
End Sub

Hartelijk dank HSV, Dit is het.

Heb nog 1 vraag, nl.:

Ik wil de waarde die ik in TB_701.value niet wordt weggeschreven als tekst, maar als getal.

Hoe krijg ik dit voor elkaar?

Laatst bewerkt:
Dat doe je zo:
Code:
CDbl(TB_701.value)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan