Uitvoeren knop is weg, uitschakelen knop ook weg, CTRL-ALT-DEL geweigerd...

Status
Niet open voor verdere reacties.

Beather

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
13 jun 2006
Berichten
4
Hoi iedereen,

Ik had een vraagje en hoopte dat jullie me hierbij kunnen helpen...
Ik heb recent Hitman Pro geinstalleerd en dus ook een scan gedaan.
Na de scan merkte ik op dat mijn ctrl-alt-del zegt "Taakbeheer uitgeschakeld door systeembeheerder", mijn uitvoeren knop "start -> uitvoeren" is gewoon weg, en ik kan alleen afmelden kiezen vanuit start... Heeft er iemand ook dit probleem gekend ? Het zou niet direct aan Hitman Pro hoeven te liggen, misschien een spyware/virus bestand dat werd geactiveerd tijdens de scan ?

Heel erg bedankt alvast !
 
Laatst bewerkt:
Deinstalleer eerst hitman eens. Is niet het ultieme programma. Beter is adaware en spybot afzonderlijk te installeren en te runnen.

Als je windowsvlag + r doet krijg je dan wel uitvoeren?
 
Om het probleem op te lossen kun je beter een systeemherstel doen van voor je met hitmanpro werktte.
 
Ik heb hitman al gedeinstalleerd, zonder resultaat. Systeemherstel werkt ook niet omdat er een fout in mijne harde schijf zit...

windows-vlag en r schijnt ook niet te werken ... :S Zegt ook iets gelijkaardigs 'bewerking geweigerd'

Is er geen programma dat XP terug in oorspronkelijke staat zet ofzo ?
 
Laatst bewerkt:
probeer systeemherstel vanuit de veilige modus.
 
Het probleem betreffende systeemherstel is dat ik het niet kan activeren laat staan uitvoeren... :confused:
Maw. systeemherstel is al een tijdje uitgeschakeld.
 
En heb je systeemherstel al geprobeerd vanuit veilige modus??

Het lijkt er dus op, dat je geen beheerder meer bent van het systeem.
 
Laatst bewerkt:
Heb het probleem gevonden.

Voor de geïnteresseerden:

http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;nl;292504

Ga gewoon naar /system32 folder en open daar regedit32.exe
Via de waarden op de site kan je bepalen wat er allemaal op moet komen.

Wat je allemaal kunt doen om iemand het leven zuur te maken... :shocked:

Helaas is er een programma dat telkens ik aanmeld deze waarden weer herstelt zodat het nutteloos werk is.
Ik ga toch systeemherstel proberen vanuit veilige modus, hopende dat dit zal werken.

Bedankt voor jullie hulp !
 
Laatst bewerkt:
Zelfde probleem :(

Sinds kort heb ik ook de zelfde probleem. Uitvoeren uitschakelen afmelden zijn alemaal weg uit de start menu. Takbeheer werkt niet geen windows+r alt+ctrl+del werkt ook niet. Heb geprobeert om met behulp van die waarden te doen lukt niet en eerlijk gezegd ik snap het ook niet helemaal wat je moet doen om bij regedit. Bij mij werkt syteemherstel wel ik kan hem gewoon opstarten en laten lopen maar aan het einde krijg ik het bericht dat systeem herstel is niet voltooid omdat er geen wijzigingen zijn gebracht(ook met veilige modus) Nu is me een ding opgevallen bij het straten van veilige modus bij het kiezen van bestuurprogrammas stond geen windows xp home edition wat altijd stond bij mij maar een of andere windows wispler of zo iets.:eek:

Wil iemand mij aub helpen, ik heb het probleem gekregen na dat ik ad aware had gedraait.:eek:
 
Ik heb dit probleem ook

Dit probleem is definitief veroorzaakt door een virus ik heb het virus dat besturings commando's wijzigd weten te verwijderen let op hij schakelde bij mij ook de interne scanning van de virusscanner uit ik ben er ook nog niet uit hoe ik de instellingen terug moet zetten mischien windows repair op de cd

mvgr

tbone:cool:
 
eureka

Ik heb het probleem opgelost je dot het volgende:

1 Maak een nieuwe account aan op je pc
2 maak die nieuwe account hooftbeheerder
3 Maak je eigen account beperkt
4 Log aan op nieuwe account
5 verwijder nu je oude account met behoud van bestanden
6 bestanden (cookies favorieten data ) importeren vanuit doc&settings
7 Klaar is kees je hebt weer alle commando's tot je besschikking
8 wel even je virusscanner opnieuw installeren

at you service

Tbone
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan