uitvoeren

Status
Niet open voor verdere reacties.

sweetalice

Gebruiker
Lid geworden
9 okt 2001
Hello all, Ik heb sinds kort iets raars. Als ik naar start uitvoeren ga opent hij hem heel even om vervolgens te verdwijnen. Oftewel ik kan niet meer doen met uitvoeren. Ook kan ik mijn systeem niet meer naar een herstelpunt herstellen. Wat moet ik doen?????
Opnieuw installeren???

Wat gebeurt er als je wilt herstellen? Komen er foutmeldingen of gebeuren er andere zaken?

Via verkenner kun je ook in Systeemherstel komen, typ daar in de adresbalk:

%SystemRoot%\System32\restore\rstrui.exe

krijg de melding dat het niet gelukt is en een ander herstelpunt moet proberen. Maar ook dat lukt niet. Krijg dan dezelfde melding. Oftewel er gebeurt niet veel. :(

Kun je met Windows XP CD de PC opnieuw opstarten en daar dan repair optie kiezen?

Nou Bennie geen virus te bekennen. :) Geloof wel dat ik die optie kan kiezen. Heb alleen geen flauw idee wat ik allemaal moet intypen dan Proxy :(

tja heb een snelle pjoeter Bennie :) Nee taakbeheer blijft wel open staan.

De Repair in XP is een behoorlijk paardemiddel. Alle Windows-updates moeten ook daarna allemaal opnieuw worden geïnstalleerd. Goed, als het niet anders kan, soit...

Kijk eens in de logboeken van XP naar eventuele fouten (configuratiescherm\systeembeheer\logboeken\systeem; in het rechter scherm zie je rode rondjes met een wit kruisje). Als je daarop dubbelklikt krijg je details te zien over de foutmelding. Post.

Groetjes,
Bennie

vreemd genoeg alleen dat ik vasthing bij kazaa voor de rest geen kruisjes te bekennen. :(
Denk dat ik maar voor het paardemiddel ga :(

sjoet. Paardemiddel kan ik niet gebruiken. Heb geen repair optie?????

Laat windows z'n bestanden nakijken, misshien zijn er een paar beschadigt ofzo.

Doe de winxp cd erin,
ga naar je dosbox (via bureauaccessoires) en typ:
sfc /scannow.

Nu zal die gaan controleren(kan aardig tijdje duren) en waarnodig windows repareren.
Hope this works..

Nope niet geholpen. Het is me opgevallen dat alles wat ik met het dos-scherm moet doen dit probleem heeft. Doe ik bijvoorbeeld msconfig dan werkt dat wel.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan