Uitvoeren

Status
Niet open voor verdere reacties.

whitewolff

Gebruiker
Lid geworden
21 nov 2001
Hallo beste mensen.

Ik heb een oude computer van een collega geinstalleerd.Maar nu wil ik bij start uivoeren gebruiken,en laat dat nou net weg zijn.Weet iemand hoe ik dat terug kan krijgen.

Vriendelijk bedankt:

Laatst bewerkt door een moderator:
(ervan uitgaande dat je windows XP hebt) Rechtermuisknop op je starticoontje, eigenschappen, tabblad menu start, menu start aanpassen, tabblad geavanceerd, en dan bij "deze items in menu start weergeven" een vinkje zetten voor "de opdracht uitvoeren".

Ik heb je mail adres verwijderd, het is niet nodig dit bij je topic te vermelden.

Hallo,

Ik weet wat je bedoeld maar ik zie het niet staan.Ik heb windows XP eropgezet bij die collega.

Groet: Indiaan.

Bertus
Ik heb geen problemen met uitvoeren maar was nieuwsgierig en heb je instructies gevolgd.
ik heb "deze items in menu start weergeven" er ook niet bij staan.
Joop

bij mij staat het wel zo
"de opdracht uitvoeren" daar staat een vinkje voor:D
in het items lijstje

Bijlagen

• uitvoeren.JPG
    uitvoeren.JPG
    32,1 KB · Weergaven: 40
Laatst bewerkt:
Bertus
1 plaatje zegt meer dan 1000 woorden.
:oVanzelfsprekend staat dat er bij mij ook....
Joop

Ik kan het ook niet vinden.Ik heb daar nog een probleem,ik moet iets meer doen om de computer af te sluiten,met een omweg.Want Computer uitschakelen staat er ook niet bij .RA RA.Ik sluit nu de computer af via afmelden,is iets meer werk.Het is een heel oude computer voor mensen met weinig geld,Ik wou deze mensen toch helpen.Nou vinden die mensen het niet erg dat uitvoeren en computer afsluiten er niet bij staat.Maar ik ben een pietje precies,en wou het toch oke maken.Wie nog een tip heeft ,ik hoor het graag.

In ieder geval bedankt voor de tips alvast.

Groet Indiaan.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan