Uitvoeren

• Onderwerp starter Onderwerp starter Pckid
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Niet nuttig, ik moet eerst dit programma opstarten om daarna een ander programma te starten. De standaard 'uitvoeren' van Windows kan ik via Wintoets+R veel sneller activeren dan dit programma.

Niet nuttig, ik moet eerst dit programma opstarten om daarna een ander programma te starten. De standaard 'uitvoeren' van Windows kan ik via Wintoets+R veel sneller activeren dan dit programma.

mee eens :P

als je er nu een hotkey onder zou zetten en bij windows zou laten starten (dan wel op de achtergrond!) en dan opbrengt met een druk van een paar toetsen. zou het al een stukkie beter zijn ;)

edit* de knoppen zouden ook anders moeten staan ;) (tenminste dat vindt ik :P dat is makkelijker)
execute file - browse - about - close

Laatst bewerkt:
Helemaal mee eens!:cool:

Zoals de anderen al zeggen heb je er eigenlijk niets aan :rolleyes:

wel nog een kleine opmerking: zet de vensterkaders gewoon aan of maak een iets beter alternatief

mooi programaatje.
Ik ben het trouwens niet met Tibory eens.
Bij mij op school hebben ze uitvoeren geblokkeerd en dan gebruik ik altijd ook zo'n programmaatje (dan door mij zelf gemaakt).
Kortom het kan best handig zijn.

Ik zit ook niet op school..:cool:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan