• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Uitvouwmenu

Status
Niet open voor verdere reacties.

ExcelNoob

Gebruiker
Lid geworden
20 apr 2007
Heren/Dames,

Ik ben een beetje de mogelijkheden van excel aan uitzoeken, en nou vroeg ik mij af of je ook een soort uitvouwmenu kan maken in excel. Dus als bijvoorbeeld iets aanvinkt, alle bijbehorende opties verschijnen in een uitvouwmenu.

Mvg,

ExcelNoob

Ik heb het zelf nog nooit gebruikt, maar in het Engels heet dat een tree view. Zoek maar in de helpfiles en op internet naar info.

Wigi

Ik heb gezocht, en gezocht, en gezocht :rolleyes: . Maar ik kan het nergens vinden op internet, en ik heb een NL versie van Excel, dus tree view herkent hij niet, maar uitvouwmenu ook niet. Ik laat het wel weten als ik wat vind.

Of bedoel je een lijstje met alleen toegestane waarden in een bepaald veld??
Dat kun je bereiken via de functie ´valideren´.

Nee ik weet wel hoe dat werkt. Ik bedoel echt met een plusje ervoor. Waar Wigi het al over had. Maar toch bedankt voor je reactie:thumb:

Ja hier ben ik dus ook naar op zoek..

Oud topic maar weer eventjes naar boven geschopt,
omdat de link van wigi niet werkt , in die zin:

Reported Attack Site!

This web site at puremis.net has been reported as an attack site and has been blocked based on your security preferences.

Attack sites try to install programs that steal private information, use your computer to attack others, or damage your system.

Some attack sites intentionally distribute harmful software, but many are compromised without the knowledge or permission of their owners.

Is er misschien een andere link naar de info op die site?
Of is iemand anders hier al verder mee gekomen?

Alvast bedankt.

Wouter

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan