Ik heb een Shoutcast radio station op internet (radio4younl.tk),
Vroeger werkte alles perfect, maar nu kan alleen ik nog luisteren als ik uitzend.
Anderen zeggen dat ze niks horen en dat de radio player ook niks afspeelt.
Terwijl ik wel uitzend en zelf wel gewoon kan luisteren.
Het ligt niet aan hun internetverbinding en al helemaal niet aan de mijne.
Ik heb al bij de vragen van shoutcast gekeken en alles geprobeert op alle KBPS.
Maar niemand behalve ik kan luisteren.
Mijn stream is van listen2myradio maar bij hun live support zeggen ze dat het aan het aantal kbps ligt, maar mijn upload snelheid is 88.6 KByte/sec (=709 kbps), dus ik denk nu echt dat het probleem bij hun server ligt. Maar hun ontkennen dat natuurlijk.
Ik gebruikte om uit te zenden Virtual Dj, maar ik dacht eerst dat het daar aan lag dus nu heb is Sambroadcaster maar het maakt niks uit.
Ik heb de stream natuurlijk aan als ik ga uitzenden.
En ze kunnen ook niet via de listen2myradio site luisteren ( http://radioforyou.listen2myradio.com )
Ik hoop dat iemand weet wat er aan de hand is.
Vroeger werkte alles perfect, maar nu kan alleen ik nog luisteren als ik uitzend.
Anderen zeggen dat ze niks horen en dat de radio player ook niks afspeelt.
Terwijl ik wel uitzend en zelf wel gewoon kan luisteren.
Het ligt niet aan hun internetverbinding en al helemaal niet aan de mijne.
Ik heb al bij de vragen van shoutcast gekeken en alles geprobeert op alle KBPS.
Maar niemand behalve ik kan luisteren.
Mijn stream is van listen2myradio maar bij hun live support zeggen ze dat het aan het aantal kbps ligt, maar mijn upload snelheid is 88.6 KByte/sec (=709 kbps), dus ik denk nu echt dat het probleem bij hun server ligt. Maar hun ontkennen dat natuurlijk.
Ik gebruikte om uit te zenden Virtual Dj, maar ik dacht eerst dat het daar aan lag dus nu heb is Sambroadcaster maar het maakt niks uit.
Ik heb de stream natuurlijk aan als ik ga uitzenden.
En ze kunnen ook niet via de listen2myradio site luisteren ( http://radioforyou.listen2myradio.com )
Ik hoop dat iemand weet wat er aan de hand is.
Laatst bewerkt: