Uitzending gemist.

Status
Niet open voor verdere reacties.

kappel

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
21 mrt 2005
Berichten
1.399
Ik kan hier alleen maar naar kijken met Quick Time en niet met Wimdows Mediaplayer.
Dit is jammer omdat ik met Qucktime niet naar een heel scherm kan.
 
Ik kan hier alleen maar naar kijken met Quick Time en niet met Wimdows Mediaplayer.
Dit is jammer omdat ik met Qucktime niet naar een heel scherm kan.

Hoi,

Ja heb ik ook gehad :p !!
Bleek bij mij te liggen aan een verouderde driver voor mijn grafische kaart.
 
Niet boos worden, hoe kom ik aan de goede driver bedoel ik....:)
 
Als Mediaspeler werkt dan heb je natuurlijk wel de goede drivers van de hardware. Volgens mij kan het hier nooit aan liggen.

Een veel voorkomende fout bij deze video's is dat Mediaspeler niet de standaard speler is voor video bestanden. Open in Windows Mediaspeler het menu Extra - Opties - tabblad Bestandtypes en reclaim de videobestanden. door op de witte en grijze vakjes te klikken van Windows bestandsformaten en videoformaten (ik weet niet precies welke het zijn moet). Klik op Toepassen en probeer het dan nog eens opnieuw.
 
Extra - Opties geopend maar ik kan tabblad Bestandstypes niet vinden
 
Ik heb ook nog een oudere XP pc. en daar kan ik "Uitzending gemist"wel met de Windows mediaplayer afspelen (praatjesmakers) en ook zie ik daar wel die menu opties die U meldt. Zt er op de VISTA dus een ander versie?
 
Ik heb ook nog een oudere XP pc. en daar kan ik "Uitzending gemist"wel met de Windows mediaplayer afspelen (praatjesmakers) en ook zie ik daar wel die menu opties die U meldt. Zt er op de VISTA dus een ander versie?

OPGELOST:love:
De PC leverancier adviseerde bij CODECS.COM te downloaden: Free Divx Codex", dit heeft het probleem opgelost. Dank voor U meedenken,
 
Gefeliciteerd. Controleer dan of updates aan staat of dat je zelf updates kunt vragen want geschikte codex komen mee met updates en zitten natuurlijk bij nieuwe versies van Mediaspeler.
 
Alfred,

Ik moet er op terug komen. sorry, de oorzaak/probleem lag ergens anders. Ik heb "Google Chrome" geinstalleerd en als ik vanuit hun Brauser "Uitzending Gemist" open werkt Windows Media Player niet. Als ik hem via de oude trouwe Brauser open doet alles het gewoon goed. Dus met alle problemen,... de oorzaak zit bij Google.
 
Als je nog wilt proberen, er is een kans dat het goed gaat wanneer je eerst Windows Mediaspeler opent. Is de Chrome browser een beetje de moeite?
 
Als je nog wilt proberen, er is een kans dat het goed gaat wanneer je eerst Windows Mediaspeler opent. Is de Chrome browser een beetje de moeite?


Grappig maar meer ook niet, en zoals je ziet zit er nog wel wat probleempjes aan vast.
Ach zet hem er even op en dan kan je hem de volende dag toch weer weg doen.!!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan