uitzoeken nieuwe telefoon bij verlenging abbonement

Status
Niet open voor verdere reacties.

fanSte

Gebruiker
Lid geworden
12 dec 2006
Berichten
115
Ik heb nu een mobiele abbonement dat 2 jarig is bij de provider Orange (€ 32,50 per maand). Het verloopt in augustus dit jaar. De telefoon die ik dus nu heb kon ik uikiezen omdat ik mijn abbonement ging verlengen.

Nou wil ik weer mijn abbonement verlengen en een nieuw toestel uitkiezen. Het probleem is echter, de telefoon komt 1e kwartaal dit jaar uit (jan-maa 07).

Kan ik als het toestel bv in maart uitkomt, naar de winkel en al mijn abbonement verlengen en dat ik die toestel meteen mee krijg. Of moet ik tot augustus wachten?

Alvast bedankt voor de hulp.

fanSte.
 
Ik zou in de Orange winkel gaan overleggen. Als jij je handtekening zet onder het nieuwe contract dan hebben zij zekerheid dat het contract in augustus doorloopt. Maar weet zelf wat je doet want er kunnen nog heel wat mooie telefoons uitgebracht worden tussen maart en augustus.

Erik
 
Ik ben er zeker van dat ik die ga halen, maar je zegt als ik mijn hantekening zet dat het zeker verlengt wordt, ongeacht wanneer ik m teken?

Ik had namelijk van iemand gehoord dat er maximaal 3 maanden tussen moeten zitten?

Dus als ik 'm in januari onderteken, kan dat dan? En krijg ik dan ook meteen die nieuwe telefoon mee?
 
//offtopic

ik mis nog een (p)review sectie op het forum, voor andere apparaten dan de pc, bijvoorbeeld voor een telefoon preview of een andere nieuw gadget.
 
Laatst bewerkt:
Ik denk dat Orange het best antwoord weet op deze vraag
 
ja die had ik al gevonden. Maar kan ik daar ook een preview plaatsen voor mobiele telefoons? Of andere apparatuur

Ja hoor. Als je de sectie bekijkt zie je ook andere reviews staan o.a. voor een sony ericson telefoon
 
bij Orange mag je 3 - 4 maanden vantevoren verlengen (afhankelijk van de winkel), dan pas krijg je je nieuwe telefoon mee, dus je zal tot april/mei moeten wachten ..
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan