ukash virus verscheen en verdween.Wat te doen?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Angelo32

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
21 sep 2013
Berichten
3
Dag allen

Ten eerste geweldig dat er dergelijke forums zijn!

Ik heb het volgende probleem: ik had plotseling last van dat Ukash virus. Het verscheen , en ik kon het venster niet weg klikken. Ik Google-de gelijk dus wat te doen, en kreeg de instructie om avg en/of bitdefender te downloaden.

Goed. Ik heb het virus eerder gehad, op een andere pc, en wist dat herstarten kon betekenen, geen toegang meer.

Aangezien ik dit type, valt dat reuze mee dus. :)

Maar het voelt niet echt goed..wat zeggen jullie: toch de stappen ondernemen die je móet doen wanneer je geen toegang hebt? Ik heb sowieso geen virusscanner en zo, het was meer de bedoeling om"even snel"te internetten, meer niet..ja jullie zullen mij voor gek verklaren.

Leid mij..wat te doen?

alvast bedankt..
 
Hoi,

Welkom op Helpmij.nl

Ik zou het met deze proberen hierbij hoef je niet opnieuw op te starten
 
Grappig je woont in elk geval vlak bij :) . Ik heb het gedownload en ben het nu aan het runnen.

Ik heb nog een vraag trouwens, weet niet of het hier hoort. Maar ik had dus al Crapcleaner gedownload, maar wanneer ik het run, blijven toch bijvoorbeeld e-mailadressen in het geheugen. Hoe kan dat?

Oke ik moet dus kaspersky draaien, en dan?
 
Hoi,

Die zal het virus voor van de pc halen denk dat dit het eerste vereiste is en ccleaner zal je moeten configureren maar volgens mij kan die niet de e-mail adressen uit geheugen wissen.
En wat is vlak bij?
 
Laatst bewerkt:
max 12 kilometer denk ik. :) . Bij ons doen jullie stappen winkelen enzo vooral winkelen. ;).. Ik hoop dat het virus wordt gevonden.
 
Hoi,

Als het goed is wordt hij gevonden en dan toch maar een internet beveiliger installeren lijkt mij;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan