ulead verwijderen

Status
Niet open voor verdere reacties.

gitana

Gebruiker
Lid geworden
15 apr 2005
hallo, ik heb een vraagje. Ik heb een hele tijd geleden gebruik gemaakt van het progje Ulead Photo Express. Omdat ik een ander progje gemakkelijker vond heb ik de Ulead eraf gegooid.
Maar als ik met zoeken Ulead intik en hem laat zoeken, vind hij overal nog wat. Nou is mijn vraag; kan ik dat wat ik met zoeken heb gevonden gewoon eraf gooien?? Of word Ulead nog ergens anders voor gebruikt?? Bij een ding staat bijv. dat het zich bevind op C/Apps/Ulead
Wat betekent b.v Apps. En sommige staat weer voor dat het zich in Windows bevind.
Dus ik durf het niet zomaar te verwijderen. Hier zitten mensen die er meer verstand van hebben. Dus ik hoop dat iemand me kan vertellen of ik het gerust kan verwijderen, ja of nee??
Ben erg benieuwd. :rolleyes: greetz gitana

kun je gerust verwijderen als je ulead niet meer gebruikt.
dit programmaatje doet het voor automagisch voor je

oh ja, tijdens de installatie even "installeer yahoo toolbar" uitvinken, tenzij je die toolbar wilt natuurlijk...

Laatst bewerkt:
hallo dalimens, bedankt voor je reactie. Ik gebruik al dagelijks ccleaner, voordat ik de p.c. afsluit laat ik die altijd zijn werk doen. Maar die gooit dit toch niet eraf.:rolleyes::rolleyes: Dus daarom ben ik ook zo voorzichtig met het wegdoen. Nog anderen met goede tips?? Ik wil het gewoon zeker weten.

ah ok, maar hoe heb je ulead dan ge-deinstaleerd? met de uninstaller? of via het configuratiescherm? via ccleaner? of heb je gewoon de map uit je program files gegooid?
je kunt de boel natuurlijk ook handmatig verwijderen.

Hoe heb ik dat verwijderd?? oei, dat weet ik al niet meer, is alweer een tijdje geleden.:confused: Maar ik ga toch nog ff afwachten of er nog andere reacties komen.
i.i.geval, hartelijk dank voor je meedenken.:)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan