Ultieme muis voor games !

• Onderwerp starter Onderwerp starter ArAsH
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

ArAsH

Gebruiker
Lid geworden
27 jan 2004
hallo,

ik heb een goede muis nodig voor het gamen
de muis die ik nu heb is slecht
ik speel veel counter strike source en dus ben ik toe aan een goede muis
kan iemand mij misschien helpen
aangezien ik niet veel verstand van muizen heb

Hoi,

Ik zou gaan voor de Logitech G7 of G5. Afhaneklijk of je met of zonder draad wilt.
Sommige gamers zweren bij een draadje maar bij deze muizen (de beste!) maakt dat niet meer uit. Het zijn fenomenale muizen met een absurde snelheid. Het enige verschil is dat de G5 lichter of zwaarder gemaakt wordt met gewichtjes wat het gaming-gevoel optimaliseert en personaliseerd. Uiteraard is er ook een prijsverschil: G5=79,99 G7 99,99. Ik zou gaan voor één van deze muizen. Een goedkopere en iets oudere muis is logitech MX510.

Succes.

hoe duur is de logitech MX510
en waar is die verkrijgbaar ?

is die niet in de winkel verkrijgbaar ?
ik zou ook voor de predator kunnen gaan van trust
die is een stuk goedkoper
maar is de mx510 niet in de wnikel ?

Vast wel.
Om daar achter te komen: naar een computerwinkel gaan en vragen ;)
Dat kan ik je zo ook niet vertellen.

Ja bij dixons hebben ze veel logitech, of iets van mediamarkt. Try some.
Voor trust zou ik persoonlijk niet kiezen, het kwaliteitsverschil met logitech is huge!!

Grtz Pieter

Ik heb hier de G7 van logitech erg fijne muis waarop je op de muis zelf zijn sneldheid aan kan passen. Met de 2 oplaadbare batterijen is het een geweldige muis.
En ligt zkr fijn in de hand

Ik heb hier de G7 van logitech erg fijne muis waarop je op de muis zelf zijn sneldheid aan kan passen. Met de 2 oplaadbare batterijen is het een geweldige muis.
En ligt zkr fijn in de hand

En hoevaak zijn die batterijen op? Want ik neem aan dat ze ook wel wat op raken ook al gebruik je je pc niet.
Om die reden ben ik zelf ook voor de G5 gegaan.

ik gebruik de pc zeker toch een uur of 5 per dag en dan doe je er een ongeveer 3 dagen mee. met 1 batterij de oplader heeft een snellaad functie voor het snel opladen en normaal opladen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan