ultieme promotie

Status
Niet open voor verdere reacties.

Peerieweerie

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
2 aug 2004
Nu ben ik een maandje aan het rommelen met mijn website. Hij is helemaal klaar maar er ontbreekt natuurlijk nog een ding....bezoekers/leden.

Het promoten van een website is zo makkelijk nog niet en daarom vraag ik jullie slimme tips!
Dan heb ik het niet over het aanmelden bij zoekmachines (een proces dat overigens erg veel tijd in beslag neemt), banners, webring en dat soort uitgemolken zaken, die mogelijkheden vind ik ook op google. Bovendien wil ik de site vrij houden van elke vorm van commercie en banners.

Ik heb het over originele tips die mij kunnen helpen zinnige hits te genereren. Hits van potentiele leden. Ik ben redelijk gek en doe alles om het lopende te krijgen dus kom maar op met jouw ideeen. :p

Er is wel een ding waar je rekening mee moet houden: Low Budget

Wanneer er goede ideeen tussen zitten zal ik ze uitvoeren en (met foto en al) op mijn site plaatsen!!!!!

www.hersenspin.nl

Hey Megabit.

Haha, ja das goed bedoeld maar dat heb ik allemaal al gedaan geloof ik. Evenzogoed bedankt ;)

Probeer eens bij de providers van internet, daar kun je vaak ook reclame maken, uiteraard zal er betaald moeten worden maar dat zijn vaka niet echt grote bedragen, mischien hebben hun nog wel andere manieren die je een heel end opweg helpen.
Leuke ideeen....
Promotie 1
Promotie 2
Promotie 4
Afijn, als je zoekt op google dan vindt je een hoop manieren die je ook opweg helpen.
Succes, trouwens hij zit er goed uit die site.

Dank je jjw. Ik zag dat je zelfs lid was geworden. Ik hoop dat je nog veel plezier beleeft aan de site. :)

Ik kreeg van iemand een tip over stickers. Dat vond ik een heel goed idee. Niet dat ik overal maar stickers zal gaan plakken want dat vind ik niets.
Maar ik zat er aan te denken om een filmpje te maken over hoe ik de stickers op de meest onmogelijke plekken ga plakken (denk aan plaatsen als de voordeur van palijs het loo, of achterop de colbert van Balken ende...). Ik weet niet of jullie het programma 6pack kennen? Zij doen namelijk iets dergelijks alleen denk ik dat het nog net iets extremer kan :D

En dan de link naar het filmpje verspreiden over het internet.

Dus als jullie nog goede plekken weten om mijn stickers op te plakken....

Verder in iedergeval bedankt voor jullie hulp met nadenken.:thumb:

6pack, zijn dat die gasten waar je stickers bij kunt bestellen en die dan over op de wereld worden opgeplakt? Of heten die weer anders?

Nee ik bedoel 6pack van tv. Ik geef toe het is een beetje flauw maar soms doen ze best leuke dingen. Ik weet niet of ik hiet een linkje naar ze mag plaatsen maar dat merken we vanzelf 6pack

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan