Ultimate geluidsthema's voor alle Vista-versie's !

Status
Niet open voor verdere reacties.

Harry Snor

Giga Honourable Senior Member †
Lid geworden
1 mrt 2004
Hallo !

Sinds een paar weken zijn er 2 nieuwe geluids-thema's uit voor Vista Ultimate; deze zijn als optionele update's te downloaden !

Maar: ook voor andere Vista-versie's kun je deze gebruiken.

Ga naar 1 van de onderstaande ;links en download de geluidsschema's: Ultimate Extra's Parelmoer en Ultimate extra's Glas.

Installeer deze; als je nu rechts op het speaker-icoontje op de taakbalk klikt en daarna op geluiden, heb je onder geluidsschema's (rolmenu) o0ok de keuze uit deze 2 Ultimate extra's !

http://www.download.windowsupdate.c..._52f466f83544f350e8ce371236eeffe3566cc083.exe voor de 32-bits versie.

http://www.download.windowsupdate.c...etup_2474a7d9d9f0e312bc75182d3cc9a4194bf1fe67. exe voor de 64-bits versie.

Greetz,

Harry.

hé harrie

de link voor de 64 bit versie ligt eruit klopt dat ?

Hoi !

Bedankt, @BluRay voor herstellen van de link !

Greetz,

Harry.

Ik heb ze geinstalleerd en zie ze ook staan maar wat doen die bestanden precies eigenlijk en hoe kan ik die bewerken eventueel?

Hoi !

Het zijn geluidschema's, dus kun je kiezen voor een compleet schema, of per gebeurtenis een geluid kiezen en dit opslaan.

Zo kun je zelf een geluidsschema samenstellen.

Greetz,

Harry.

Gebruik op dit moment "Ultimate Extra Glas", klinkt wel netjes vind ik

Hoi !

Het zijn geluidschema's, dus kun je kiezen voor een compleet schema, of per gebeurtenis een geluid kiezen en dit opslaan.

Zo kun je zelf een geluidsschema samenstellen.

Greetz,

Harry.

Bedankt voor je reaktie, straks eens gaan testen hier.

Hoi !

Het was me weer een genoegen !

Greetz,

Harry.

Een geluiddschema voor 64 bit? Riiight.
Ben ze nog niet tegengekomen trouwens. Zal eens langs WU wandelen.

Harry: ik wacht nog steeds op de nieuwe dreamscene content. Wel gedownload maar ik zie niets behalve de standaard Vista golf.

Hoi !

@XP_PC: als het goed is heb je nu totaal 11 dreamscene-themes via WU gedownload !

Dit is inclusief Windows DreamScene-inhoudspakket #3.

Greetz,

Harry.

Hoi !

Oder: rechtsklikken bureaublad - Aan persoonlijke voorkeur aanpassen - Bureaubladachtergrond.

Rolmenu Locatie - Windows Dreamscene-inhoud.

Greetz,

Harry.

Hoi !

Oder: rechtsklikken bureaublad - Aan persoonlijke voorkeur aanpassen - Bureaubladachtergrond.

Rolmenu Locatie - Windows Dreamscene-inhoud.

Greetz,

Harry.

Wauw mooi dat bewegende achtergrond!

Dit is heel erg prettig, even iets anders dan de standaard vista geluidjes:D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan