Ultrabook/Laptop kopen.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Rutgervanrees

Gebruiker
Lid geworden
7 mrt 2013
Beste forumleden,

Ik ben op zoek naar een laptop, ik wil er binnen nu en 2 weken eentje kopen maar zie door de bomen het bos niet meer.
Deze laptop wil ik graag gebruiken voor mijn studie informatica. Graag wil ik een 15.6 inch beeldscherm en een SSD.

Nu zit ik met het volgende probleem, ik vindt het zonde om nu een laptop te kopen met een 3rd generation Intel processor, want de eerste 4rd generations zijn al uit dacht ik.
Heeft iemand een aantal goede tips voor mij?

Met vriendelijke groet,

Rutger.

Te weinig informatie om iets zinnigs te zeggen. 4de generatie chips zijn nog maar beperkt leverbaar. Bovendien is er weinig verschil als je gaat voor een dedicated grafische kaart in de laptop. De chips worden veelal op het moederbord gesoldeerd dus upgraden is toch al grotendeels uitgesloten. 3de 4e generatie discussie is dus grotendeels onbelangrijk (afgezien van grafische prestaties van de onboard chip dus).

15.6 inch geeft alleen de grootte van de laptop. Daarbinnen hen je alles van 1000x600 schermen tot 1920x1080.

Ik zou eerst goed kijken naar de rest van je eisen, zoals vermogen om spelletjes te doen, renderen, compilen, etc.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan