Ultrabook

Status
Niet open voor verdere reacties.

Geengezeik

Gebruiker
Lid geworden
15 aug 2012
Hoi allen,

Momenteel ben ik op zoek naar een ultrabook c.a. €600,- waar Photoshop op kan draaien. Mijn voorkeur ligt bij een Asus Vivobook of de Acer V5 alleen geen idee of deze dat aankan?

Optie 1: Asus VivoBook S400CA-CA002H (ASUS)
Optie 2: Acer Aspire V5 471P-53336G50Mass (ACER)

Iemand een idee? Waar draait Photoshop het soepelste op? Graag wil ik een ultrabook met touchscreen. Iemand nog andere opties?

Dank alvast.

Met vriendelijke groet,
Geengezeik

Photoshop kan je beter niet op een ultrabook draaien, daar zijn ze eigenlijk niet voor bedoeld. Het kan wel, maar er zijn laptops die daar veel beter in zijn.

Acer is een merk waar ik weg bij zou blijven, dat brengt enkel ellende. Tevens zal de Asus sneller aanvoelen vanwege de SSD caching schijf die de ACer niet heeft. Voor de rest zijn de laptops aardig gelijkwaardig qua prestaties.

Het is vooral voor websites te ontwerpen meer niet. Die bestanden zijn vaak niet zo heel zwaar, dus dat komt wel goed denk ik.

Laatst bewerkt:
Photoshop kan je beter niet op een ultrabook draaien, daar zijn ze eigenlijk niet voor bedoeld. Het kan wel, maar er zijn laptops die daar veel beter in zijn.

Acer is een merk waar ik weg bij zou blijven, dat brengt enkel ellende. Tevens zal de Asus sneller aanvoelen vanwege de SSD caching schijf die de ACer niet heeft. Voor de rest zijn de laptops aardig gelijkwaardig qua prestaties.

Waarom brengt Acer ellende?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan