Unable to connect (119)

Status
Niet open voor verdere reacties.

bert77

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
15 nov 2009
Berichten
2
Hallo,

Ik heb een probleem ik wil graag downloaden via newsgroups...Ik heb alle proggrama's die nodig zijn al gedownload (Grabit, FTD, Winrar) alleen nu is er een probleem, Als ik via grabit verbinding maak met mijn provider staat er: Unable to connect :119. Ik heb al op verschillende site's gezocht voor de opslossing maar het lukt me nog steeds niet. Het werkt wel allemaal want als ik van een andere plaats (bij een vriend) verbinding maak werkt het allemaal goed. Ik heb ook port 119 in me modem "forword". Ook alle instellingen in grabit staan goed, wat ik zelf denk dat het probleem is dat het modem te oud, hij is namelijk al 5+ jaar oud (of verkeerde automatische instellingen heeft, Ik heb hem al gereset), Ik weet niet of dit een reden kan zijn maar mijn ideeën zijn een beetje op. Wat ik ook erg raar vind is dat www.watismijnip.nl mijn lokale ip adres weergeeft terwel dat toch niet de bedoeling is.

Modem type: Speedstream 5450

Ik hoop dat iemand me kan helpen,
Bedankt alvast voor de moeite,

Gr Bert:thumb:
 
Grabit opnieuw installeren, en alle stappen opnieuw volgen van de installatie. dan Pc opnieuw starten

als dat niet helpt. klik je op kruisje bij grabit. en dan opnieuw aanzetten. dan zou het wel moeten lukken

Gr.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan