Unable to connect to news.ziggo.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.

koentjee123

Gebruiker
Lid geworden
19 jul 2010
Berichten
5
Heren, (en dames)

Ik heb altijd zonder problemen kunnen downloaden, nu had ik gister een mooi filmpje gevonden en was begonen met downloaden. rond 2 uur was ik naar bed gegaan pc afgesloten etc. etc.

nu start ik vanochtend grabit weer op en ga eventjes een tostie maken :) kom ik terug een hele lijst met errors op me scherm ):
staat er: unable to connect to news.ziggo.nl: 119400 Too many concurrent connections, you are allowed 4.

nou download ik met 4 threads tegelijk dus? wat is het probleem ik kan het niet vinden

mvg. Koen Beenhakker
 
Soms loopt er wel eens een connectie vast en dan krijg je een tijdje last van ghost connections. Dat houdt in dat de serverkant nog denkt dat jij verbonden bent, terwijl je dat niet bent.
Zodra die timed out zijn kun je er gewoon weer op, dat zou in principe na afmelden en opnieuw aanmelden ook gebeurd moeten zijn.

Ook kan het zijn dat iemand anders gebruik maakt van jouw login en pass, waardoor je teveel connecties open hebt.
 
Hoelang zouden die "ghost" downloads actief kunnen blijven? en hoe moet je uitloggen op grabit? o_O

mvg. Koen Beenhakker
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan