unable to connect

Status
Niet open voor verdere reacties.
2° verbinding

Bij netwerken staater een 2° verbinding, zonder enige activiteit. Misschien twijfelt mirc wat hij zou nemen. Is dat mogelijk? Mag die weg ?

Bijlagen

• verbinding5.jpg
    verbinding5.jpg
    41 KB · Weergaven: 11
Nog geen unlocker te zien
Lees mijn handleiding en volg hem precies, vooral dat eerste scherm tijdens de installatie.

Gooi Unlocker er af en installeer hem opnieuw maar nu precies volgens de handleiding.

Die 1394-kaart is een zogenaamde FireWire poort, bestemd om bijvoorbeeld een digitale Videocamera op aan te sluiten.

Met unlocker probeerde ik iets van het bureaublad te verwijderen, dat lukte. Maar het wordt naar de vuilbak getransporteerd. 't Is juist uit de vuilbak dat er een file staat die er niiet uit wil.

Die firewire heb ik er laten uit verwijderen en laten vervangen door 4 usb-poorten. Want de GPS voor op mijn fiets werkte niet als die in een hub stak. Nu werkt de GPS wel.

Laatst bewerkt:
Rechtsklik met je muis op de Prullenbak en klik op Eigenschappen. Zet het schuifje helemaal naar links, het percentage is veranderd naar 0. Klik op Toepassen, dat duurt even. Dan OK en start je PC opnieuw op. Ga weer terug naar Eigenschappen en zet het schuifje weer naar rechts op 10%. Is je Prullenbak nu wel leeg?

Ik maakte een animated gif

Bijlagen

• boeing_737.gif
    boeing_737.gif
    29 KB · Weergaven: 14
Als ik rechtsklik op de vuilbak en dan op vuilbak leegmaken zegt hij nog dat het bestand erin staat en het niet kan verwijderen.

Als ik rechtsklik op de vuilbak en dan op vuilbak leegmaken zegt hij nog dat het bestand erin staat en het niet kan verwijderen.

Als ik rechtsklik op netwerk dan eigenschappen kies bekom (1), klik op eigenschappen bekom ik(2).Geen add.

Bijlagen

• eigenschappen1.jpg
    eigenschappen1.jpg
    65,8 KB · Weergaven: 26
  • eigenschappen2.jpg
    eigenschappen2.jpg
    43,3 KB · Weergaven: 11
Als ik rechtsklik op netwerk dan eigenschappen kies bekom (1), klik op eigenschappen bekom ik(2).Geen add.

Ik zette het nu eens op DCE Cell.....(3), zou ddat niet helpen ?

Bijlagen

• eigenschappen3.jpg
    eigenschappen3.jpg
    43,4 KB · Weergaven: 19

Ik zette het nu eens op DCE Cell.....(3), zou dat niet helpen ?

Bijlagen

• eigenschappen3.jpg
    eigenschappen3.jpg
    43,4 KB · Weergaven: 18
Eigenschappen voor Microsoft-netwerken laten zoals het was. Je hebt neem ik aam een XDLS-abonnement bij Evonet. Die ADSL-verbinding verzorgt jouw toegang tot het Internet en daar hoef je dan niet meer gegevens in te zetten. Daarnaast heb je een homepage op de server van Evonet, ik denk gratis. Ook heb je Mirc geinstalleerd en als je dat met iemand afspreekt kun je in een chatroom met elkaar chatten. Maar je wilt ook een ftp-server binnen het Mirc-netwerk zijn? Daar heb ik onvoldoende kennis over. En wat is daar het voordeel van? Je kan nu toch ook al met iedereen praten? Maar dat zal wel onwetendheid van mij zijn. Ik kan je er niet verder mee helpen.

Chatten is moeilijk voor mij omdat ik moeeilijk (traag) kan typen. 't Is vooral om pics te ruilen dat ik mirc gebruik. Ik heb een uitgebreide fserver met help hoe men een fserver gebruikt in 23 talen.

Okay, dat is duidelijk. Ik heb je homepage en Het kroegje bekeken en ook de Help-sectie van Evonet. Maar bij die fserver kan ik verder niet helpen, misschien kunnen ze op een van de forums op Internet en Internet server applicaties je daarbij beter helpen? Het subforum FTP misschien?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan