Unable to establish connection to MySQL

Status
Niet open voor verdere reacties.

noahjazz

Gebruiker
Lid geworden
23 jan 2002
Berichten
204
Hallo,

Ik wil graag mijn php website lokaal draaien. Hiertoe heb ik WAMP5 geinstalleerd. In de "www" map heb ik een kopie van mijn website neergezet. Als ik via de Localhost, naar de map wil waar de kopie in zit, krijg ik gelijk de melding:

Unable to establish connection to MySQL
1045 : Access denied for user 'ODBC'@'localhost' (using password: NO)

Ik heb al via de prompt geprobeerd wat aan te passen en een wachtwoord te wijzigen/toe te kennen, maar dat is kennelijk niet gelukt. Kunnen jullie me helpen?

Alvast bedankt, en eehhhh sorry, ik ben lerende....

robin
 
thx voor de reactie. Ik heb daar inderdaad al gekeken maar helaas zonder resultaat......
 
Dank je, daar had ik al gekeken...ik heb ook alles gedaan wat er stond, echter, de situatie is bij mij wat anders. Dit omdat ik al een database/website heb die ik lokaal wil draaien zodat ik even wat kan klooien zonder dat ik hem publiceer. Ik heb een Sql database (sql file) en een backup van de website zelf. Als ik de sql database plaats in het www mapje of in het mysql mapje, krijg ik nog steeds de foutmelding. Als ik de user (root) e.d. aanpa in de config-file blijf ik hetzelfde houden.
Misschien dat iemand weet wat de stappen zijn of wat ik waar moet plaatsen in de directory......ik kom er niet meer uit. Het moet toch gewoon mogelijk zijn??
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan