Unable to start driver for HPZipm12.exe

• Onderwerp starter Onderwerp starter hiki
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

hiki

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
26 jul 2006
Hai

ik heb een irritant probleem: deze foutmelding krijg ik zodra ik de computer opstart:

HPZip.jpg

Ik heb een poos geleden al die HP 2110 printer geinstaleerd maar heb nu een beetje genoeg van steeds die foutmelding. Ik heb al in services de boel uitgezet maar nog steeds krijg ik deze foutmelding. Erg vervelend omdat die altijd op mijn beeldscherm staat en blijft staan al druk ik er 100 keer op.
Zelfs bij afsluiten van mijn comp zit het in de weg: pas na 4 keer op OK te drukken kan mijn comp pas afsluiten.

Ik heb het idee dat het misschien aan mijn firewalls kan liggen: zie ook:

http://h10025.www1.hp.com/ewfrf/wc/...n&lc=en&product=15100&cc=uk&docname=c00215712

Maar ik heb GEEN idee waar ik dat moet aanpassen, ik heb Norton Internet Secuity. Heb al een paar uur gezocht maar waar kan ik het zo instellen dat HPZipm12.exe wordt toegestaan?

Ik heb ook al gezocht hier op forum en het scijnht geen onbekend probleem te zijn: iemand zei dat het optelossen is met het compleet downloaden van software voor deze printer van de HP site maar dat software pakketje kan ik niet vinden.

Laatst bewerkt:
Hi jean42

Allereerst bedankt voor het zo snel reageren.

Mijn computer is net een half uur aan het werk gegaan met die driver / patch en wonder boven wonder is na opstarten die hele foutmelding die ik had er niet meer: het was altijd het 1e wat ik zag als ik mijn comp opstartte.

Dus volgens mij is het probleem nu opgelost: ontzettend bedankt daarvoor: had die printer bijna bij het grof vuil gezet want echt lekker werken / computeren was het niet zo :p

Ik zal het natuurlijk in de gaten houden en mocht de error weer terug komen dan hoor je dat wel.

Nogmaals ontzettend bedankt :thumb:

PS: de tips die gegeven waren op de link die ik gaf in mijn post heb ik ook geprobeerd: dan was de error voor een paar uur weg en dan floepte hij weer op. Dat HP de goede driver / patch er niet gewoon bijzet .... maar ja, kan zijn dat ik ook iets genist heb :confused:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan