Unallocated disk

Status
Niet open voor verdere reacties.

njansen88

Gebruiker
Lid geworden
15 jul 2012
Ik heb een Sony Vaio laptop waar ik heel leuk op het begin mij harde schrijf in 2uh gedeelt.
Dat ging fout er ik het daarna alles weer terug gezet maar nu zit ik met 10mb unallocated stuk op me hardeschrijf.
Ik kan het op geen mogelijkheid verwijderen en als ik de andere gedeelte groter maakt dan crasht me hardeschrijf.
Wanneer ik de driver Intel Storage Technologie instaleer krijg ik steeds de fout melding dat ik een RAID fout heb en moet ik hem op status normaal klikken en loopt me laptop regelmatig vast.

Ik heb nog een print screen gemaakt van Partition wizard om aan te tonen waar het om gaat de 10mb word trouwens als Logical aangegeven en niet als NTFS

partitie.jpg

Zitten al uw kabels goed? indien nee : Zet ze goed.

indien ja:
Ik denk dat U uw hardeschijf qua software heeft beschadigd.
indien U geen kritische bestanden heeft zou Ik U aanraden uw laptop te formatteren en opnieuw te instaleren.
als uw PC wel kritische bestanden bevat, zou ik er een kopie/backup van maken.

Dit is simpelweg een eprsoonlijke Suggestie (bedank ervaring)

Althans, U kunt ook proberen te wachten en hopen dat iemand met een beter antwoord komt.

MVG.
~peanut.

Om 10 MB niet druk maken. Dat gebeurt vaker, kan totaal geen kwaad en je mist er ook niets aan.

en als ik de andere gedeelte groter maakt dan crasht me hardeschrijf.
Je harde schijf of je partitieprogramma :confused:?

Nee maar ik krijg wel steeds de melding dat er een hardeschrijf fout is en dan is gelijk een backup moet maken.

me hardeschrijg crasht krijg gelijk bij het opnieuw opstarten een blauw scherm en kan ik mijn windows er weer opnieuw op zetten

Dat heb je nog niet eerder gezegd. In dat geval is het waarschijnlijk verspilde moeite waar je mee bezig bent en moet er een nieuw schijfje in :).

ik heb ook als ik hem opstart na het logo vaio dat ik op F1 moet drukken vanwegen die fout zwaar ieritant

Eeh.. tja.. Een open botbreuk is ook zwaar irritant. Maar ik zou er toch even mee naar een dokter gaan.

zou als ik jou was gewoon even normaal doen, waar slaat dat op ? *Knip*

Laatst bewerkt door een moderator:
Waar dat op slaat? Je lakonieke reactie.

We hebben net echter gezegd dat je hard disk defect is en vervangen moet worden. Daar ga je totaal aan voorbij.
Je zegt "ik moet op F1 drukken zwaar irritant."

Ik probeer je hier te helpen maar als het je allemaal zo weinig interesseert heb ik daar weinig zin in op die manier.

Laatst bewerkt:
@njansen88: Ik heb voorgaandebericht van je aangepast. Dergelijk taalgebruik richting andere members accepteren wij niet. Laat dit tevens een officiële waarschuwing voor je zijn.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan