Unallocated toevoegen aan partities met Gparted?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Allard

Gebruiker
Lid geworden
8 dec 2001
Berichten
892
Ik wil de ene partitie groter maken en de andere kleiner.. dus ik maar eerst de ene kleiner met gparted....ik krijg nu unallocated space die ik wil gebruiken om de andere partitie te laten groeien.. maar dat lukt me dus niet.. weet niet precies wat ik verkeerd doe.. Hoe voeg je die unallocated space toe aan een bestaande partitie?
 
dat is niet mogelijk in windows disk managment.
je zal hier voor partition magic of zo moeten heben
 
ik heb paragon partitie manager.. kan ik veilig resizen hiermee? geen data verlies? gewoon nog kunnen booten en zo?
 
Gewoon met het schuifje vergroten, zou het maar niet in windows doen, met een partitie waar een NT os op staat, zoals XP.

PS, eerst die partitie die verkleind is opschuiven, anders kun je die andere niet vergroten.
 
Laatst bewerkt:
maakt me niet uit waar ik het mee doe.. Gparted of Paragon... boeit me niet als het maar veilig werkt... Maar dacht dat je zei dat het niet kon als je xp draaide Paragon...
 
Kan wel, hij zal dan rebooten, en in de command shell de dingen uitvoeren, met de nodige risico's, die je niet hebt met Gparted, die werkt in/met een andere engine.
 
Gparted

Hallo Lange Pier ik zit met hetzelfde probleem, ik wil namelijk ook mijn c partitie (primaire partitie) voor de helft verkleinen en mijn d partitie (logische partitie) hiermee vergroten.
Ik werk met Gparted. c verkleinen gaat wel maar dan, hoe nu verder. Hopelijk heb je voor mij ook een oplossing.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan